Copyrigth
Fra : ..:::KENNETH:::..

Dato : 25-05-03 10:46

Hejsa

Jeg har nogle billeder, jeg gerne vil have beskyttet med copyright, og har
set på flere sider at der er "lukket" for højreklik, samt anden
Windows-taste. hvordan kan jeg gøre det....????

På forhånd tak for hjælpen !!

Kenneth

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-05-03 11:09

du bruger et script - men det er helt overflødigt - enhver kan få fat i dit
billede, hvis man ønsker det. Du kan IKKE beskytte noget på nettet uden at
andre kan komme til det, med mindre du sikrer at enhver der klikker ind på
din hjemmeside skal indtaste en kode.
--
ahw

Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-07-03 21:56

"..:::KENNETH:::.." <krasfjern@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> set på flere sider at der er "lukket" for højreklik, samt anden
> Windows-taste. hvordan kan jeg gøre det....????

Du skal bruge dette script, men som Arne siger kan alle få fat i dine
billeder, men selvfølig sortere det nogen fra.

<script language="javascript">
function click()
{
if (event.button==2)
{
alert('Kontakt webmaster, hvis du ønsker at gøre brug af elementer fra vores
site')
}
}
document.onmousedown=click
</script>

Du kan rette teksten "kontakt webmaster .........osv." til din egen tekst

Jesper c",)