Billeder af Devi
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 24-05-03 20:54

Så har jeg fået fingre i min fars digitalkamera og som lovet er der kommet
billeder af mors lille Devi i mit album

Hilsen Tina

Fra : Bente Jepsen

Dato : 24-05-03 22:16

"Tina Susanne Johansson"
lovet er der kommet billeder af mors lille Devi i mit album

Ah, hun er dejlig. Kan godt forstå du ikke kunne stå for hende.

Hvad siger de to andre til hende nu, hvor der er gået nogle dage ?

Mange hilsner
Bente

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 25-05-03 19:12

"Bente Jepsen"
> Ah, hun er dejlig. Kan godt forstå du ikke kunne stå for hende.
>
> Hvad siger de to andre til hende nu, hvor der er gået nogle dage ?
>
> Mange hilsner
> Bente

Hej Bente

Gizmo og Freya forholder sig stadig rimeligt rolige - situationen kan i
hvert fald ikke sammenlignes med den jeg oplevede i december sidste år da
Freya flyttede ind. Men nu er Devi jo også kun en killing, og nu kan jeg da
tydeligt se, at det har altså en betydning. Der har kun været en grim
situation hvor Gizmo greb til sømposerne da Devi prøvede at snuppe hans nys
afbidte stuebambus-stykke fra ham (jeg havde lige vist hende at det kunne
spises og at det var godt). Der måtte jeg lige lege mellemmand. Og så har
jeg afværget det tilbagevendende problem med at de kommer "bagpå" hinanden i
min lille lejlighed, ved også at udstyre Devi med halsbånd med en lille,
halvlydløs klokke. Og det virker tilsyneladende, så det får være indtil
videre.

Hilsen Tina (der er ved at lave sin hjemmeside), Gizmo (der ikke kan forstå
hvorfor han ikke kan komme ud af altandøren), Freya (der langt om længe er
faldet til ro under min stol) og Devi (der lige har lært at det ikke er gode
manerer at spise mors Nutella)

Fra : Vicksen

Dato : 25-05-03 00:26

Hvor er billederne så..??

Vicki

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 25-05-03 01:55

In <3ecfff9d$0$5183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> Vicksen wrote:
> Hvor er billederne så..??
>
> Vicki

Her:
http://makeashorterlink.com/?Q268250B4

Til Tina
Hvor er hun sød Kønne øjne...
Er det en klokke der sidder i halsbåndet, eller tager jeg fejl? Jeg
tænkte på - jeg ville nok pille den af, har altid tænkt at det måtte
være rædsomt at skulle høre på hele dagen - og især når man hører så
godt som en kat

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 25-05-03 19:19

"Ann Rudbeck" <webmaster@FJERNsiamis.com> skrev i en meddelelse
> Til Tina
> Hvor er hun sød Kønne øjne...

Det var også øjnene jeg faldt for - kæmpestore og bedende - det var altså
uimodståelig - at det så betød at jeg kom hjem med en bette gråstribet tøs
af en killing i stedet for den røde/cremefarvede Maine Coon-lignende voksne
hankat jeg var ude efter - ja, det er så bare ærgerligt)

> [...]
> tænkte på - jeg ville nok pille den af, har altid tænkt at det måtte
> være rædsomt at skulle høre på hele dagen - og især når man hører så

Det er et halsbånd, de har alle tre halsbånd med klokker nu og det har sin
simple forklaring. Jeg har flere gange forsøgt at lade Gizmo og Freya gå med
halsbånd med klokker, men de bliver simpelthen så forskrækkede/overrumplede
når de så støder ind i hinanden at det medfører vold med sømposer, bid og
pelstotter ud over det hele. Og det samme viste sig at være tilfældet da
Devi flyttede ind. De sprang på hende (uden at gøre andet end at vælte hende
godt nok) en del gange indtil jeg prøvede at give hende Freyas julehalsbånd
på. Så stoppede angrebene og nu nidstirrer de bare hinanden fordi de ikke
forskrækker hinanden længere. Om en måneds tid prøver jeg så uden klokkerne
igen og så må vi se.....
Heldigvis har jeg valgt en variant der ikke ringer så meget - den klokke der
sad i Gizmos første halsbånd gav ham øgenavnet Hjem-Is - for vi kunne høre
ham før vi kunne se ham)

Hilsen Tina (der vist skal til at lave aftensmad) og Gizmo, Freya og lille
Devi (der uden tvivl alle er helt vilde efter at hjælpe til)

P.S. Tak ellers for henvisningen til mit album - jeg havde lidt
computerproblemer i formiddags så du reddede mig lige der.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 25-05-03 19:45

Nøj, hvor jeg vrøvler i dag - ikke mere ng til den dame

> Det er et halsbånd, de har alle tre halsbånd med klokker nu og det har sin
> simple forklaring.

Jeg mente selvfølgelig: Det er en klokke ;-9

> [...]
forskrækkede/overrumplede
> når de så støder ind i hinanden at det medfører vold med sømposer, bid og

Og jeg mente selvfølgelig også: Jeg har flere gange forsøgt at lade Gizmo og
Freya gå med halsbånd UDEN klokker, men.....

Det går bare godt i dag.

Hilsen Tina (der går ud og laver mad nu inden hun heller ikke kan læse dansk
længere )

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 25-05-03 20:09

In <3ed10902$0$97190$edfadb0f@dread12.news.tele.dk> Tina Susanne
Johansson wrote:
> [...]
>voksne
>hankat jeg var ude efter - ja, det er så bare ærgerligt)

Ja det er vist tit kattene der vælger os - ikke omvendt, selv om vi
bilder os det ind

> Om en måneds tid prøver jeg så uden klokkerne
> igen og så må vi se.....

Aha, okay
Den forklaring havde jeg ikke overvejet.

Fra : Katrine Nederby

Dato : 26-05-03 00:42

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3ecfcdd7$0$97233$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Så har jeg fået fingre i min fars digitalkamera og som lovet er der kommet
> billeder af mors lille Devi i mit album

Hej Tina.

Hvor er hun bare køn Jeg kan ret godt lide hendes hvide aftegning i
ansigtet. Ikke underligt, du bare måtte have hende med hjem

--
Mange hilsner
Katrine