hestevognskørsel
Fra : tommy pedersen

Dato : 27-03-01 16:43

hej er der nogen der ved hvor man kan få fat i en hestevogn med 1- 2 heste
gerne med fører, til at køre min datter fra kirke d. 29. april til hendes
konfirmation. vi bor i skanderborg
hilsen tommy

Fra : Aleks & Karina

Dato : 27-03-01 16:57

Kig evt. under fagbog

feks. hestevognkørsel, eller vognmandkørsel, det er noget om heste..hvad med
www.yahoo.dk derefter søgeord det er den letteste at finde frem til mange
mulig
Held lykke med din datters bryllup

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-03-01 20:32

"Aleks & Karina" <temka@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Held lykke med din datters bryllup

Og tillykke herfra...
Det er dog de færreste, der bliver gift samme dag, som de
bliver konfirmeret.

Fra : Aleks & Karina

Dato : 27-03-01 20:44

Sorry.. jeg læser forkert... Til din datters konfirmation ..... Håber
det går godt med festen...
Karina

Fra : kaae

Dato : 27-03-01 21:07

"tommy pedersen" <mysser@mail.dk> wrote in message
> [...]
heste
> gerne med fører, til at køre min datter fra kirke d. 29. april til hendes

hej, Du kan prøve, at ringe til Thomas Yndal fra Silkeborg, jeg har ikke
lige noget telefon nummer på ham, men det kan oplysningen sikkert sige noget
om.

Fra : Louise Lorentsen

Dato : 28-03-01 08:14

> hej, Du kan prøve, at ringe til Thomas Yndal fra Silkeborg, jeg har ikke
> lige noget telefon nummer på ham, men det kan oplysningen sikkert sige noget
> om.

www.yndal.dk

Der kan du også finde telfonnumre mm.

Mvh. Louise

Fra : Ole Jespersen

Dato : 11-04-01 08:36

Hej Tommy Pedersen

Hvis hestevognskørslen skal være pæn og ordentlig, med flot vogn, rutineret
kusk og heste, så prøv fx. Jørn Autrup. www.autrup.dk.

Eller kig på Dansk Køre Forbunds hjemmeside www.hesteinfo.dk/dkf
Her er der et punkt med "Kørsel tilbydes".

Med venlig hilsen
Ole Jespersen