jeg har lige fåre lindows
Fra : kennet

Dato : 24-05-03 17:54

jeg har lige fåre lindows, men jeg kan ikke installer de programmer som man
kan henter, fordi jeg ikke er medlem, og jeg helst ikke købe et medlemskab,
er der nogle der så ved hvordan jeg skal gøre, for at få angang til
programmerne

MVH
kenneth

Fra : Jimmy

Dato : 24-05-03 17:57

"kennet" <fgfdgdrg@ghgfh.hy> wrote in message

> jeg har lige fåre lindows, men jeg kan ikke installer de programmer som
man
> kan henter, fordi jeg ikke er medlem, og jeg helst ikke købe et
medlemskab,

Ej det var da synd.

> er der nogle der så ved hvordan jeg skal gøre, for at få angang til
> programmerne

Betale for medlemsskab.

Jeg kan have misforstået dit spørgmål, men havde du egentligt regnet med at
få en piratkode eller noget herindefra?

Mvh
Jimmy

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 24-05-03 18:01

kennet <fgfdgdrg@ghgfh.hy> writes:

> [...]
> kan henter, fordi jeg ikke er medlem, og jeg helst ikke købe et medlemskab,
> er der nogle der så ved hvordan jeg skal gøre, for at få angang til

Du kan vel bare installere dem i hånden som på enhver anden Linux?

Jeg kender ikke Lindows (jeg har ikke selv prøvet det), men måske
noget generel Linux-information kan hjælpe dig:

http://www.linuxbog.dk/

/Rasmus

People are lonely because they build walls instead of bridges.

Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 24-05-03 18:08

kennet wrote:
> jeg har lige fåre lindows, men jeg kan ikke installer de programmer som man
> kan henter,

Velkommen til linux.

Hvis du ikke vil betale er du nok havnet det forkerte sted/Lindows.

Der er så mange andre linuxsystemer der er helt fri.

Hvad med at prøve at hente en redhat? mandrake?

Så har du ikke problemer med at hente programmer.

Hvis du har et rimeligt kendskab til din conputer kunne du også kikke
forbi her: www.debianguiden.dk

Hilsen Claus

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 24-05-03 18:34

Du kan finde dem på http://freshmeat.net/

--
Lars Kongshøj
http://www.kongshoj.com/

Fra : Bjorn Andersen

Dato : 24-05-03 21:09

Hej Kennet
Lindow er nok det forkerte system at bruge, hvis du ikke vil betale, MEN
det er muligt at hente alle de programmer som Klick'n run tilbyder
ganske gratis må nettet. Du kan evt. installere apt-get og prøve den
vej. Læs mere om apt-get her:
http://www.linuxin.dk/artikler/index.php?id=146

Venlig Hilsen
Bjørm Andersen

--
Interesseret i spil til Linux?
http://www.linuxgames.dk

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 25-05-03 07:12

Bjorn Andersen wrote:

> Hej Kennet
> Lindow er nok det forkerte system at bruge, hvis du ikke vil betale, MEN
> det er muligt at hente alle de programmer som Klick'n run tilbyder
> ganske gratis må nettet.

Click'N run tilbyder Staroffice 6.0 og flere andre programmer som man
normalt skal betale for ...

Henry Lerche Madsen

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 25-05-03 07:09

kennet wrote:

> [...]
> man kan henter, fordi jeg ikke er medlem, og jeg helst ikke købe et
> medlemskab, er der nogle der så ved hvordan jeg skal gøre, for at få

Hej Kenneth!

Lindows er bygget på Debian og er nu ganske smart, men kun hvis du vil
betale for at anvende Click N'Run. jeg kan ikke anbefale dig at bruge
Lindows og apt-get hvis du f.eks. kører apt-get update eller apt-get
upgrade ja så vil den ødelægge store dele af systemet.
Lindows er bygget til at anvende som den nu engang er.
Hvor har du forresten downloadet den uden at registrere ??

Brug i stedet en Red-Hat Debian Mandrake ell. lign. hvis du ikke vil betale.

Mvh
Henry Lerche Madsen
Lindows Insider