jubii ny kattegård!!!!
Fra : Tournesol

Dato : 24-05-03 16:05

Hej

Jubii så blev kattegården langt om længe færdig 35 m2 blev det til.

Alle kattene er super glade for deres nye gård, hvor skal der snuses og
spænes rundt >fnis<
Insekter bliver også jagtet på liv og løs ,de er bedøvende ligeglade med at
det regner >grin<

nu skal vi så have såét lidt græs, så de både har lidt plæne og fliser at
fræse rundt på

jeg skal prøve at tage nogle billeder når vejret bliver lidt bedre

Hilsen henriette.
--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 24-05-03 17:53

Hej Henriette

STORT til lykke til misserne og dig, jeg kan lige se det for mig, her var
løbegård også et hit, dog i en mindre form. Men vi fortsætter. Jeg glæder
mig til billederne.

Hilsen Pia BJ

Fra : Tournesol

Dato : 24-05-03 18:36

Pia J/Kurt K wrote:
> [...]
>
> STORT til lykke til misserne og dig, jeg kan lige se det for mig, her
> var løbegård også et hit, dog i en mindre form. Men vi fortsætter.

Hejsa Pia BJ

Tak
Vi startet også med en midre gård på 10 m2 vi udnyttede den så til fulde med
hylder,hængekøje og klatere pinde af brik.
Men vi syntes de skulle have noget større
Så skal vi bare hitte ud af at sætte brike pindene op igen dem var de ret
glade for.
Jeg vil prøve at se om jeg ikke kan lave et klatre træ ud af brike pindene
til dem men jeg ved endnu ikke hvordan jeg skal gribe det an men kommer tid
kommer råd

Det skal lige holde op med at regne så skal der nok komme billeder.

Hilsen henriette.
--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Kate

Dato : 27-05-03 16:22

"Tournesol" <bankehytten@katteyahoo.dk> wrote in

> Jubii så blev kattegården langt om længe færdig 35 m2 blev det til.

35 ???? hårh, dine katte har næsten lige så meget gård-plads som jeg
deler med mine, altså i lejlighed. De er dælme forkælede

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Tournesol

Dato : 28-05-03 08:36

Hejsa

> 35 ???? hårh, dine katte har næsten lige så meget gård-plads som jeg
> deler med mine, altså i lejlighed. De er dælme forkælede

jo de er forkælet men kun det bedste er godt nok til dem
De har jo så også hele huset til deres rådighed 94 m2 så de har masser af
plads

vi er ved at lave lidt hyller hænge en kurv op og så er der sået græs

det er sjovt at se deres adfærd er ændre deres jagt instikter bliver brugt
væsentlig mere for alle de der underlige flyvende ting skal jages >grin< de
er meget trætter end de plejer >grin< mon ikke også fredrik som er ret FED
får smidt lidt kilo (han er rød kasereret huskat og vejer 7,5 kg) cæsar
sider ikke og brøler hele dagen (fetil han) han har travlt med at lege
Hønse fjernesynet er også et hit >grin< sikke lyde de kan komme med

Jeg kan side der ude i time vis og studere dem!!!!

Håber du en dag får et større sted så du også kan lave en gård og få de
samme oplevelser

Hilsen
Henriette.
--