Badeblufærdighed og overdrivelser
Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-03 11:53

Badeblufærdighed og overdrivelser

Politiken 24-05-2003 selt 5 side 8-9 har dobbeltopslag om et nyt firkantet
forklæde, der skal sikre at muslimdrengebørn i svømmehallen kan vaske sig i
skridtet uden at bryde koranens vage og imamens strenge påbud

Det skal de købe for 95 kr og huske at medtage ved næste besøg, og man
påtænker at designe et tilsvarende for kvinder og lade det gå til den
offentlige systue...

Har de for god tid?

Bademestrene render rundt og brokker sig, hvis nogen foretager den krævede
afvaskning med badebukser på.!

Hvor svært kan det være at køre en finger langs skridtet og rense sig godt
nok, mens man står under bruseren, før man hopper i bassinet?

Artiklen oplyser, at der undertiden findes afføring i bassinet.

Og man må fiske det op med ketsher - og man undskylder det som uheld.

En synlig klump afføring rummer milliarder, milliarder smittekim, langt mere
end tusind mænd med normalt uvasket skridt kan slæbe med sig, så det
lægeligt rådgivne personale er helt uden proportionssans.

De glemmer også, at pga klor i vandet er der aldrig sket infektion.

Artiklen citerer en person, der fik udslet i den ene svømmehal men ikke i
den anden, men det kan der jo være mange grunde til.

Det offentlige elsker Islam, for kravene fra deres religion er uendelige og
det giver alibi for jobskabelse.

Forældre, der lader børn bruge svømmehaller har medansvar, hvis de ikke
udviser en sund afslappet holdning til personalets uansvarlige og dyre
overdrivelser.

En dansk film for to år siden havde Stine Stengade som sindsyg husmor, der
kommunikerede lidt skævt med bademestrene i en københavnsk svømmehal, og
blev tvangsindlagt.

Som så ofte sås dogmefilmpropagandaen misbrugt til at opreklamere de
offentligt ansatte som betydningsfulde og gavnlige personer.

"Aabenraa Byråd drøfter maj 1993 ændringer i skolernes badeindretninger,
fordi hunkønsmuhamedanerbørn »af religiøse årsager« ikke vil udstille deres
nøgenhed for kammeraterne. Heller ikke for andre muslimske piger. Poul Erik
Clausen i Jyllands-Posten 9. juni 1993.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : vadmand

Dato : 24-05-03 15:04

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> [...]
deres
> nøgenhed for kammeraterne. Heller ikke for andre muslimske piger. Poul

Hvilket kan være en stor fordelk for de mange ikke-muslimske kvinder og
mænd, der heller ikke bryder sig om at vise siug nøgne, men ikke tør sige
det, fordi de ikke har religionen, men kun almindelig blufærdioghed som
påskud.

Kære Bo - læs mit indlæg om smålighed i Information i dag
http://www.information.dk/Indgang/VisArkiv.dna?pArtNo=20030523145191.txt
Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-03 17:38

"vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> mænd, der heller ikke bryder sig om at vise siug nøgne, men ikke tør sige
> det, fordi de ikke har religionen, men kun almindelig blufærdioghed som

JEG SYNS at bluf-færdighed (Soya mente at så mange f'er er bedst stavemåde)
er dum følelse - åbenhed og nul bluf er bedst. Staten skal ikke forkæle
dumhed. Det kan folk selv arbejde sig ud af, især hvis der ikke lefles for
hemmelighedskræmmeriet.

> Kære Bo - læs mit indlæg om smålighed i Information i dag
> http://www.information.dk/Indgang/VisArkiv.dna?pArtNo=20030523145191.txt

Den er ikke i min papiravis idag og bedre end link er copypaste
som her

Først pisser I på os...
Debat 23. maj 2003
Af PER VADMAND forfatter
Måske ønsker fremmedhaderne i virkeligheden, at fremkalde en
radikalisering af indvandrerdebatten

Smålighed
I Dresden anskaffede man i 30'erne nogle smarte, moderne sporvogne.
Disse vogne havde lukkede perroner og komfortable sæder, ja, vist endda
varmeapparater. Sidst i trediverne udstedte Dresdens byråd så en forordning
om, at de nye vogne ikke måtte benyttes af jøder, der altså var henvist til
de gammeldags vogne med træk og træsæder.
Dette er et godt eksempel på den absurde smålighed, der også i vore
dage præger folk, der ønsker at genere medborgere af »fremmed« etnisk
oprindelse - eller for den sags skyld af anden politisk eller kulturel
observans.

BW: SELVFØLGELIG VAR MAN SMÅLIG EFTER VERSAILLESFREDEN

DET HAR INGEN RELEVANS IDAG, hvor vi ikke er smålige mod muslimer

Man kan tage den debat, der har været om muslimske pigers ret til at
bære tørklæde offentligt. Enhver kan gøre sig sine tanker om en religion
eller kultur, der er så sexangst, at den finder den slags nødvendigt for
ikke at pirre mændene, men derfra og så til at forbyde piger, der ønsker
det, at bære tørklæde, er der et godt stykke vej.
Så møder man argumentet: »Skal rockere så også have lov til at bære
rygmærker, hvis de vil arbejde som kassedamer?« - en tænkt situation, der
siger mere om den, der har udtænkt den, end om den virkelighed, vi andre
færdes i. 'Rockere og rygmærker'-argumentet kan udskiftes med 'nazister og
hagekors', hvilket det ikke bliver (ret meget) mindre absurd af.
Sidestillingen af tørklædet, som bæres af blufærdighed eller tradition, og
politiske symboler er absurd, hvis man gider tænke sig om.
Tilbage i de glade 60'ere, brændte rødstrømperne deres bh'er, fordi de
fandt dette klædningsstykke kønsundertrykkende. Selv de mest rabiate dengang
ville næppe have drømt om at forbyde andre kvinder at gå med bh. De håbede
snarere, at de med deres eksempel kunne få andre kvinder til frivilligt at
smide bh'en.
Samme fremgangsmåde burde være indlysende, når det gælder tørklædet.

BW: BH-AFSKAFFELSE VAR KLOG, MEN HINDREDE IKKE SILIKONE-MODE IDAG

Alenlange debatter
Lignende alenlange debatter har været ført angående menuen i
børnehaver, hvor det er fremmedhaderne umuligt at fatte, at i en
institution, hvor man kun har mulighed for at have én ret på menuen hver
dag, er det praktisk at den består af noget, alle kan spise.
At der er institutioner og virksomheder, som går for vidt (f.eks.
afskaffelse af julefrokoster) i iveren efter 'politisk korrekthed' efter
amerikansk mønster modsiger ikke, at kværulanteriet over ganske almindelige
og uskadelige tiltag gang på gang benyttes til at gøre livet surt for især
muslimske indvandrere.
Jævnfør forskellige kommunale myndigheders forbavsende behændighed,
når det gælder om at finde argumenter for ikke at bygge en moské eller
anlægge en muslimsk begravelsesplads i netop deres kommune. Endnu et
eksempel er nogle muslimers ønsker om at få hængt badeforhæng op foran et
par brusekabiner i offentlige svømmehaller. Det er jo gribende!

BW: DE MÅ SELV AFHOLDE SÆR-UDGIFTER PGA DERES SÆRLIGE
RELIGION/IDEOLOGI

Jeg er faktisk sikker på, at hvis disse forhæng kom op, ville der være
adskillige 'folkedanskere', som også ville foretrække at bade i fred for
nyfigne blikke. Men nu er det altså muslimer, der har bedt om det, og så er
det pludselig et enormt problem. Ligesom det for et års tid siden vakte
voldsom forargelse, at en gruppe muslimske kvinder for egne midler og uden
for almindelig åbningstid lejede sig ind i en københavnsk svømmehal for at
bade uden mænds nærvær.
Det seneste eksempel - og det, der gav stødet til denne svada - er
Dansk Folkepartis protester imod, at man i forbindelse med en kampagne for
brug af sikkerhedsseler også har haft den formastelighed at trykke nogle af
kampagneplakaterne på et par af indvandrersprogene. Helt ærligt: Hvor småt
kan det blive? Hvornår har man hørt Pia Kjærsgaard beklage sig over, at
busser til Kastrup er beskiltet »Airport«? eller at der findes skilte på
tysk ved den jyske vestkyst og på Bornholm?

BW: DER ER INDTÆGT OG PR I FLYREJSENDE

Spurve og kondorer
Måske synes nogen, at man blot skal grine ad eller trække på skulderen
over disse forkrampede forsøg på at forsure en gruppe medborgeres hverdag.
Det mener jeg, er forkert.
Ved at gøre alting inden for indvandrerkulturerne lige slemt og skyde
med kanoner mod såvel spurve som kondorer forsøger højrefløjen at få det til
at se ud, som om alle, der påberåber sig en smule sans for proportioner,
'går ind for' for eksempel klitorisomskæring eller æresdrab, ved hjælp af
det yndede polemiske manipulationstrick, der hedder »Hvis du mener A, må du
jo nødvendigvis også mene B.« Det betyder, at man midt i en diskussion om
bespisning i børnehaver pludselig skal til at bruge en masse tid på at
fastslå, at man ikke går ind for skamfering af småpigers kønsorganer. En
yderst effektiv form for afsporing.
Alle disse ting er selvfølgelig et irritationsmoment for os, der gerne
vil have indvandrerdebatten ført på saglige og anstændige præmisser. Men vi
overlever det såmænd nok.
Det værste er, at fremmedhaderne gennem netop denne daglige
nålestikschikane risikerer at fremkalde netop det, som de så hyklerisk

BW: FREMMED HADERE FINDES IKKE og chikane er skinger overdrivelse

påberåber sig at bekæmpe, nemlig en radikalisering af såvel danskere
som indvandrere. Nu skrev jeg risikerer - for visse gruppers vedkommende
ville ordet 'ønsker' nok være mere relevant. De unge indvandrere, der
allerede i dag føler sig tiltrukket af de yderligtgående bevægelser, kan med
stor ret påberåbe sig det gamle bz'er-slogan »Først pisser I på os, og så
siger I, at vi lugter.«

Du kan bookmarke denne side. Hold musetasten nede (Macintosh), højre
musetast (PC), på denne adresse og vælg bookmarkfunktionen:
http://www.information.dk/Indgang/VisArkiv.dna?pArtNo=20030523145191.txt

Fra : vadmand

Dato : 24-05-03 20:54

Kære Bo

Du har tydeligt ikke fattet ret meget af det, jeg har skrevet, og det, du
har fattet, benægter du.

Det tjener ikke noget formål at fortsætte diskussionen - men prøv dog bare
én gang at tage skyklapperne af og se verden, som den ser ud uden paranoid
forvrængelse.

Per V.

Fra : Kevin

Dato : 25-05-03 08:40

d. 24/05/03 21:54 ytrede vadmand

> Du har tydeligt ikke fattet ret meget af det, jeg har skrevet, og det, du
> har fattet, benægter du.

Bo Warming er IKKE interesseret i dialoger, kun endeløse håbløse indlæg, der
er så mennelkefejndske og udemokratiske i deres indhold at hvis han fik magt
som han havde agt, ville du ikke få mulighed for at skrive noget som helst,
så stop dog først som sidst dialoger med denne menneskeforagter.

VH Kevin
--
Fjern nospam ved privat svar

Fra : Norma

Dato : 31-05-03 17:28

"Kevin" <tikenospam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
helst,
> så stop dog først som sidst dialoger med denne menneskeforagter.

Han er da skizofren.

Og vel forøvrigt en spændende sygehistorie, hvis ikke lige det var fordi,
han var så irriterende.

Men Bo Warming kan ikke indgå i en dialog, på grund af sin sygdom.

Han er så tankeforstyrret at ingen af hans indlæg giver nogen mening.

Derfor, skal man aldrig svare i nogle af de tråde han starter, for det er
bare irriterende for alle de, der har ham i deres kill-filter, hvor han
retteligt hører hjemme.

Norma

Fra : Norma

Dato : 30-05-03 19:36

"vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> én gang at tage skyklapperne af og se verden, som den ser ud uden paranoid

Jeg var lige ved at rydde op i min nyhedslæser, da jeg fandt denne her halve
tråd.
Sjovt Per V, og jeg er ked af at måtte sige det, men den artikel viser nok
mere om dit eget menneskesyn end om noget som helst andet.
Hold kæft, hvor er du dog en bitter mand!

Og hvor er det synd at dine fordomme overfor dine medmennesker på den måde
forhindrer dig i at se, hvad der foregår.

Den mistillid du giver udtryk for at have over for andre menneskers
dømmekraft er helt vanvittig.

Der er ikke noget at klynger dig til det lille halmstrå at en "blufærdig"
kvinde i ydmyg hovedbeklædning, nok bør beskyttes af en "ædel og tolerant"
person som dig.

Men du lever i en drømmeverden, Vadmand og jeg er ked af at måtte fortælle
dig det; men muslimske kvinder er altså hverken mere eller mindre blufærdige
end danskere. Og de har mange mænd bag sig, der ser til at de bærer deres
hovedtørklæde overalt i samfundet
Men en eller anden dag, hvor du måske selv bevæger dig ud i en "sporvogn"
vil du måske opleve at blive tiltalt af en af dem, og du vil opleve at de
hverken slår øjnene blufærdigt ned eller tier i forsamlinger.

Norma

Fra : vadmand

Dato : 30-05-03 21:33

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> vil du måske opleve at blive tiltalt af en af dem, og du vil opleve at de
> hverken slår øjnene blufærdigt ned eller tier i forsamlinger.

Kære Norma

Som sædvanlig fatter jeg stort set ikke, hvad du snakker om.

Jeg betragter mig ikke som nogen bitter mand. Jeg har et godt liv som
forfatter og musiker, bedstefar til fire, lykkeligt gift i 36 år. Derfor
bruger jeg noget af mit overskud til at kæmpe for dem, samfundet pisser på.

Er det så svært at forstå?

Per V.

Fra : Svend Pedersen

Dato : 31-05-03 05:45

> [...]

> forfatter og musiker, bedstefar til fire, lykkeligt gift i 36 år. Derfor
> bruger jeg noget af mit overskud til at kæmpe for dem, samfundet pisser

Ja - for det passer ikke rigtigt på én, der kan finde på at skrive

Fra : vadmand

Dato : 31-05-03 09:14

"Svend Pedersen" <sv.pedersen@FJERN.DETTE.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3ed83419$0$76089$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> måde

> på.

> Ja - for det passer ikke rigtigt på én, der kan finde på at skrive

Hvad er det, der ikke passer? Jeg opfordrer Bo til at se lysere og mere
realistisk på tilværelsen i stedet for at gå og være paranoid over
"muhamedanerinvasionen."

Forøvrigt ser jeg først krydspostningen nu. Jeg er - netop på grund af mit
positive livssyn - dødtræt af dk.politik og især dk.politik.indvandring, som
jeg anser for en samlingsplads for halvnazister og paranoide fjolser. Så
skån mig venligst for flere af jeres svadaer.

Per V.

Fra : Norma

Dato : 31-05-03 17:00

> [...]
> forfatter og musiker, bedstefar til fire, lykkeligt gift i 36 år. Derfor
> bruger jeg noget af mit overskud til at kæmpe for dem, samfundet pisser

Nej, undskyld, det var en fin artikel, du skrev.
Det er nok bare mig, der engang i mellem føler, at du i dit forsvar for
indvandrerne "pisser" på danskerne.
Tænk lige på hvor mange vi har taget imod de sidste år.
Og på hvor meget danskerne har gjort for at hjælpe dem.

Vi har ladet hele vores gadebillede ændre sig og givet dem nogle af vores
bedste lejeboliger,
blandt mange ting.
Så er det altså ikke lige sjovt altid bare at få utak.
For ikke at tale om skældsord og kritik.

Jeg er i hvert fald skuffet.

Norma

Fra : vadmand

Dato : 31-05-03 17:49

> Nej, undskyld, det var en fin artikel, du skrev.
> Det er nok bare mig, der engang i mellem føler, at du i dit forsvar for
> indvandrerne "pisser" på danskerne.

Jeg "pisser" kun på de småtskårne og snæversynede danskere, der opfører sig,
som jeg bl.a. beskrev i min artikel.

> Tænk lige på hvor mange vi har taget imod de sidste år.
> Og på hvor meget danskerne har gjort for at hjælpe dem.

NOGLE danskere. Andre - dem jeg "pisser" på - har gjort hvad de kunne for at
få indvandrerne til at føle sig så uvelkomne som muligt. Vi har endda et
helt politisk parti, hvis eneste eksistensberettigelse er at benytte enhver
lejlighed til at gøre livet surt for de fremmede.

> Vi har ladet hele vores gadebillede ændre sig

Hvor?

og givet dem nogle af vores
> bedste lejeboliger,

Givet?

> blandt mange ting.
> Så er det altså ikke lige sjovt altid bare at få utak.
> For ikke at tale om skældsord og kritik.
>
> Jeg er i hvert fald skuffet.

Det er jeg også. Jeg troede, der var flere anstændige danskere, end der
åbenbart er.

Per V.

Fra : Norma

Dato : 31-05-03 18:51

> "Norma" <norma__jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg "pisser" kun på de småtskårne og snæversynede danskere, der opfører
sig,
> som jeg bl.a. beskrev i min artikel.

Ja, og der synes jeg så du underkender flertallet at danskerne, især de, der
lever dør og dør med indvandrerne og som fortvivlet har forsøgt at
"integrere" dem. De som har inviteret dem med til deres fester uden at de er
kommet. De, der har forsøgt at fortælle dem om dansk kultur, men er blevet
afvist. De, der pænt har fortalt dem, hvad dette eller hint hedder på dansk,
blot for at få at vide, at de selv burde lære sig arabisk!

> [...]
enhver
> lejlighed til at gøre livet surt for de fremmede.

Og, ja. De der virkeligt tog imod. De der lod dem bo dør om dør med sig og
lod deres børn komme og lege i deres hjem.
Det er de mennesker, du nu sætter for had.
Fordi de måske nu blankt erkender, at de dårligt selv kan være der længere.
Den danske kultur er blevet ensom, og det kan du klandre den; men du kan
ikke klandre alle de mennesker, der ikke længere kan finde noget fællesskab,
hvor de bor, for de kan ikke gøre for det.

Nej, du mener ikke dem, fordi de mennesker siger i grunden så lidt.

> Hvor?
>
> og givet dem nogle af vores
>
> Givet?

Ja, altså, det meste af Nørrebro, for eksempel.
Jeg kan stadig huske da byfornyelsen gik i gang, og hvor jeg var sådan en
lille pige fra Hellerup, der nogen gange kom på besøg og så, hvordan
arbejderne sad på trappestenene om aftenen for at få en dråbe sol, og så
hvordan børnene rendte rundt i gaderne og ikke havde noget at lege med.
Det glædede mig simpelthen så meget, at de skulle få bedre forhold.
Og nu arbejder jeg på Nørrebro; men her er ingen danskere på trappestenene
og ingen danske børn i gaderne.
Baggårdene er lavet til skønne rekreative områder og de
toværelseslejligheder med toilet på trappen er blevet til fireværelses
lejligheder med marmorbadeværelser.
Men nu er der stort set ingen danskere længere (jo, studerende, der har
slået sig ned i de endnu ikke renoverede ejendomme).
Men der er fuld af utilfredse indvandrere, og tilsyneladende er der ingen
voksne i Danmark, der orker at fortælle dem, hvordan generationen af
danskere levede der, inden dem.

> Det er jeg også. Jeg troede, der var flere anstændige danskere, end der
> åbenbart er.

Årh, du har antydet det så tit!
For dig er en anstændig dansker en kvinde iført hovedtørklæde.

Norma

Fra : vadmand

Dato : 31-05-03 21:44

> Årh, du har antydet det så tit!
> For dig er en anstændig dansker en kvinde iført hovedtørklæde.

Og med den slutbemærkning dokumenterede du dels, at du er ude af stand til
at fatte et ord af, hvad jeg har skrevet, dels at det er tidsspilde at
diskutere mere med dig.

Jeg kan kun sige til dig som til Bo: Tag skyklapperne af og prøv at se den
virkelige verden i stedet for dine romantiske Morten Korch- eller måske
narere Tove Ditlevsen-drømme om et Danmark, der aldrig har eksisteret.

Per v.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-03 01:59

> [...]
> virkelige verden i stedet for dine romantiske Morten Korch- eller måske
> narere Tove Ditlevsen-drømme om et Danmark, der aldrig har eksisteret.

Vi har haft lav kriminalitet og god sikkerhedspolitik.
Det var godt og bør reetableres.
At udvise muslimer handler om at sikre danskernes trivsel - ikke om at skrue
tiden tilbage til Morten Korch.
Lovgivningen var dog bedre dengang og især skattetrykket
- teknologi er blevet bedre men det har politikerne ingen ære for.

Christiania og de gode boliger som beboes af de fremmede er at se som
tyvegodt - de fremmede løj jo at de var politisk forfulgt. Tyvegods bør
leveres til de danske ejere.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-03 02:28

> [...]
> "Norma" <norma__jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Jeg "pisser" kun på de småtskårne og snæversynede danskere, der opfører

Men dem du beskrev findes ikke i virkelighedens verden
Giv os nu nogle konkrete eksempler.Aldrig dokumenterer du hvad du postuler
Jeg blev smidt af Usenet fordi jeg dokumenterede og det gjorde folk
misundelige, men idag er censuren væk - jeg trak TDC i landsretten og de
lovede aldrig at gøre det mere.

> [...]
enhver
> lejlighed til at gøre livet surt for de fremmede.

Intet hos DF er destruktivt. Alt er om sikkerhedspolitik og nedbringelse af
kriminalitet.

> Hvor?

Jeg vil tro at jeg i mine seneste årtier nær Nørrebrogade, har set 1%
fremmede blive til 40% fremmede - arrogante ny ejere af riget.
> og givet dem nogle af vores
>
> Givet?

De bedste social bolig suiter som danskere aldrig ville have haft råd til,
bor de fremmede gratis i

> Det er jeg også. Jeg troede, der var flere anstændige danskere, end der
> åbenbart er.

Der er stor anstændighed i at ville sanere asylsystem så ikke fupmagere
belønnes
og i at gavne ulande ved at returnere dem vi har lært op i moderne
teknologi, og som vælger arbejdsløshed her, fordi de er egoister. Og Vadmand
hader ulande og beskytter dem.

Braindrain der giver os lægerigelighed på vore hospitaler men i ulande dør
patienterne fordi ekspertisen er rejst hertil, det er også Vadmand-typers
værk.

At en humanist som Per Vadmand hellere vil bruge en milliion på een
flygtning her
end at redde hundred livstruede i hjemlandet, finder jeg asocialt.

Fra : vadmand

Dato : 01-06-03 08:40

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Men dem du beskrev findes ikke i virkelighedens verden
> Giv os nu nogle konkrete eksempler.Aldrig dokumenterer du hvad du postuler

Vrøvl. Min artikel bestod udelukkende af konkrete eksempler.

Hvorfor bliver du ved med at skrive om min artikel, når du tydeligt ikke har
læst den?

Per v.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-03 09:09

> [...]
>
> Vrøvl. Min artikel bestod udelukkende af konkrete eksempler.
>
> Hvorfor bliver du ved med at skrive om min artikel, når du tydeligt ikke

Jeg har forbedret subject line og stoppet den irrelevante xpost til
dk.familiebarn. Hvorfor svarer du ikke på min påpegning af asocial adfærd?

Jeg har nærlæst din artikel og min klæbehjerne erindrer INTET
VERIFICERBART - kun løse generalisationer, og hvis du har andet end
godtkøbssnak om de grimme danskeres overgreb på de søde indvandrere, så vær
rar at bring noget konkret.

Alle ved at danske nazier har ikke ved politiske aktioner begået
lovovertrædelser. Alle ved at autonome har forsøgt politimord igenigen.
Sådant er konkret, verificerbart. Men dit postulat i din artikel om at vi
forskelsbehandler gæsterne negativt - det må du da kunne uddybe, eller?

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 01-06-03 09:25

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

> [...]
> VERIFICERBART - kun løse generalisationer, og hvis du har andet end
> godtkøbssnak om de grimme danskeres overgreb på de søde indvandrere, så

Jeg har aldrig oplevet Vadmand skrive noget konkret, hvor finder jeg den
artikel, så vil jeg selv danne mit indtryk.

--
Mvh,
Thorkild Poulsen

Fra : Croc®

Dato : 01-06-03 10:23

On Sun, 1 Jun 2003 10:25:27 +0200, "Thorkild Poulsen"
<thor@softpartners.dk> wrote:

>"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

>vær
>
>Jeg har aldrig oplevet Vadmand skrive noget konkret, hvor finder jeg den
>artikel, så vil jeg selv danne mit indtryk.

Prøv denne, det er vist den artikel de taler om.

> http://www.information.dk/Indgang/VisArkiv.dna?pArtNo=20030523145191.txt

Regards Croc®

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 01-06-03 15:27

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Prøv denne, det er vist den artikel de taler om.

> Regards Croc®

Information, ja det kan jo ikke undre. Der er intet faktuelt i artiklen, når
Vadmand nærmer sig det faktuelle er hans fremstilling ukorrekt.

Vanlig Vadmansk vrøvl, der vel mere skal dække over muligheden for at pudse
glorie og fremsige sine politisk korrekte floskler, problemet han mener at
se er stort set ikke eksisterende.

Men det er da glædeligt at Vadmand finder noget han kan overskue.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-03 10:41

"Thorkild Poulsen" <thor@softpartners.dk> wrote in message

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote in message

> vær
>
> Jeg har aldrig oplevet Vadmand skrive noget konkret, hvor finder jeg den
> artikel, så vil jeg selv danne mit indtryk.

Den velskrevne artikel var i Information for godt en uge siden og jeg lagde
den i denne tråds start - mail ham selv, og fortæl ham hvad ordet konkret
betyder ifl ordbog - det er måske der vi har problemet.