Jenna (shanti) i binaer
Fra : R. Ilsøe

Dato : 23-05-03 23:56

Så er Jenna (fka. Shanti) kommet i binaer...

_Hun er såååå lækker!_

--
Rinnie

Flattere: Ciko (250692) Balto (170602) og Jenna (050403)
Golden: Chili (160796)
Se mine dejlige hunde på:
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Ann *DagensDyr.dk*

Dato : 24-05-03 00:57

"R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Rinnie
>
> Flattere: Ciko (250692) Balto (170602) og Jenna (050403)

Hun er bare pragtfuld og slet ikke til at stå for !
Bare hun var min *suk*

Tillykke med hende Rinnie !

Hilsen Ann

---
www.dagensdyr.dk - Dit kæledyr på nettet !
www.dagensdyr.dk/kaninhytten - nusseglade niner til salg

Fra : R. Ilsøe

Dato : 24-05-03 11:02

> Hun er bare pragtfuld og slet ikke til at stå for !
> Bare hun var min *suk*

Hihi... Er også helt forelsket i hende! Kunne være jeg skulle prøve at
nominere hende... Det gik jo temmelig godt for min Chili (Golden Retriever)
da hun var med!

> Tillykke med hende Rinnie !

1000 tak!

Rinnie

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 24-05-03 08:10

Hejsa Rinnie

Uha da hun er sød jeg har jo selv brugt det sidste stykke tid til at
kigge på flattere og curlyer for at finde ud af hvad race der vil passe os,
bedst og nu vil vi ud og møde begge racer, da vi jo kender flatteren godt

Tillykke med hende bliver sjovt at høre mere om hende og dine andre dejlige
hunde

MVH
Gitte

Fra : R. Ilsøe

Dato : 24-05-03 11:03

> [...]
os,
> bedst og nu vil vi ud og møde begge racer, da vi jo kender flatteren godt

Ja jeg ved godt hvad jeg ville vælge, men nu er jeg jo ikke jeres
familie!
Kan i øvrigt se du har fået svar på dit farve-spørgsmål om flattere, så det
behøver jge ikke at svare på!

> Tillykke med hende bliver sjovt at høre mere om hende og dine andre
dejlige
> hunde

1000 tak... I slipper nok heller ikke for at høre en masse om dem, om i vil
det eller ej! Haha

Rinnie

Fra : showdogs.dk

Dato : 24-05-03 08:30

Tillykke med hende. showdogs.dk er sikker på vi får mere at høre om hende

venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : R. Ilsøe

Dato : 24-05-03 11:03

> Tillykke med hende. showdogs.dk er sikker på vi får mere at høre om hende
>
> venlig hilsen
> Preben
> www.showdogs.dk

Tak, Preben... Hun kommer til at dominere siderne! Haha...

Rinnie