Har et bundkort der hedder D850GB?
Fra : ZorroZ

Dato : 23-05-03 23:53

Hej i NG Hardware

Har modtaget et bundkort der hedder D850GB fra en som ikke mener han har råd
til resten af en mulig computer som kortet ellers er beregnet til, men hvad
skal der til og hvad vil prisen ca. blive for at lave det til en maskine der
virker?. Er der nogen som ved om der findes maskiner med dette bundkort, så
man kan se hvad der evt. skal til, strøm, hvad slags ram, grafik osv. Har
selv et par ældre kabinetter fra en 300 Mhz og 450 osv.. hvor man evt. måske
kunne tage stumper fra!

Håber at i har en del løsninger, glæder mig til at se hvilke, på forhånd
tak.

Mvh. Z

Fra : Devast8or

Dato : 24-05-03 00:56

ZorroZ wrote:
> [...]
> fra!
>
> Håber at i har en del løsninger, glæder mig til at se hvilke, på

http://www.google.com/search?q=D850GB+motherboard&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr
=

http://www.hardware-unlimited.com/reviews/d850gbmobo/index2.shtml

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Brian K Hansen

Dato : 24-05-03 09:39

"Devast8or" <No@no.blowme> skrev i en meddelelse

http://www.google.com/search?q=D850GB+motherboard&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr
> =
>
> http://www.hardware-unlimited.com/reviews/d850gbmobo/index2.shtml

Hej...

Så skal du også bruge noget Rambus ram pc800 husk par vis.

Brian Hansen

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 24-05-03 10:01

On Sat, 24 May 2003 10:38:58 +0200, Brian K Hansen wrote:
> Hej...
>
> Så skal du også bruge noget Rambus ram pc800 husk par vis.
>
> Brian Hansen

Ja og en socket 423 P4 CPU. Den kan godt blive svær at få fat i til en
fornuftig pris

--
/Jesper
OBS: Erstart invalid med dk ved direkte svar!