Erfarnger med TDC Webspeed ?
Fra : Morten Paustian

Dato : 23-05-03 22:16

Hi.

Lige en ærlig undersøgelse om hvor godt det er og måske hvor ringe det er
mht. stabilitet , ulemper driftforstyrelser ?
Er der nogen der har nogle bud inden jeg måske bestiller det ?

Best regards
Morten Paustian

Fra : Søren Blom

Dato : 23-05-03 23:16

"Morten Paustian" <dsl59562a@post.cybercity.dk> skrev

> Lige en ærlig undersøgelse om hvor godt det er og måske hvor ringe det er
> mht. stabilitet , ulemper driftforstyrelser ?
> Er der nogen der har nogle bud inden jeg måske bestiller det ?

Ikke for at være flabet, men hvis du kikker i dk.edb.internet.udbydere så
vil du se at spørgsmålet jævnligt er oppe at vende i den gruppe og du vil
finde svar på dine spørgsmål.

Der udover, høre spørgsmål om Webspeed slet ikke hjemme i denne gruppen, men

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jens

Dato : 24-05-03 13:58

"Morten Paustian" <dsl59562a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hi.
>
> Lige en ærlig undersøgelse om hvor godt det er og måske hvor ringe det er
> mht. stabilitet , ulemper driftforstyrelser ?
> Er der nogen der har nogle bud inden jeg måske bestiller det ?

Da WebSpeed kører over kabel-TV nettet, så afhænger stabiliteten af om du
har et godt signal. Hvis du vil være på den sikre side, så kan du vælge
tekniker installation.

Jens