Printer LBP 460 fra Canon
Fra : Lars Grau

Dato : 23-05-03 22:16

Hej NG

Er der nogen som kan fortælle mig om det kan være rigtigt at der ikke er
laver en driver til en Canon LBP 460 laser printer til Windows XP, canon har
ikke en, er der nogen som har en, for jeg vil nok være lidt ked af at skulle
skifte min næsten nye printer ud igen, bare fordi man gerne vil køre XP.

Mhv
lars

Fra : Frederic

Dato : 24-05-03 08:25

Ja det er desværre rigtigt, hvis du vil bruge printeren bliver du nødt til
at bruge enten windows 98 eller NT 4.0

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 24-05-03 11:51

Frederic wrote:
> Ja det er desværre rigtigt, hvis du vil bruge printeren bliver du nødt til
> at bruge enten windows 98 eller NT 4.0

- eller installere VMWare og bagefter installere Win95/98 i VMWare og
lade det OS være printserver.

- eller installere Win95/98 på en lille pc og lade den være printserver.

Fra : Preben Andersen

Dato : 24-05-03 12:12

"Frederic" <Fidde_p@hotmail.com> wrote in message
> Ja det er desværre rigtigt, hvis du vil bruge printeren bliver du nødt til
> at bruge enten windows 98 eller NT 4.0

Ikke NT, kun win95/98.

mvh
Preben

Fra : Aksel

Dato : 25-05-03 19:53

"Lars Grau" <news@ilejr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skulle
> skifte min næsten nye printer ud igen, bare fordi man gerne vil køre XP.

Jegt har sendt dig en cracket driver til LBP465, prøv om den dur, den har
den ulempe at nogle af hjælpeteksterne er franske, men den fungerer fint hos
mig.

Hilsen Aksel

Fra : Bewie

Dato : 23-07-03 00:54

"Aksel" skrev d. 25-05-03 19:53 dette indlæg :

> [...]
har
> den ulempe at nogle af hjælpeteksterne er franske, men den fungerer

Hej Aksel

Vil du også sende mig en kopi af din crackede driver til LBP465, da jeg
har investeret i en hurtig PC med Windows XP, men opdager så at Canon
ikke har en driver for min Canon LBP 460 printer, som kan fungere under
Windows XP.
På forhånd tak.

Jørn

http://www.kandu.dk/

Fra : Aksel

Dato : 25-07-03 23:21

Jeg har prøvet at sende filerne til din mail, men de kom retur. send din
rigtige mailadresse til mig, så sender jeg igen.

Hilsen Aksel