MS Windows
briani 27239
Problemer med Opkaldsvinduer... Glemmer br~
Fra : Michael

Dato : 23-05-03 21:25

Hejsa NG

Jeg har problemer med at hver gang computeren har været genstartet har den
glemt brugernavn/adgangs kode til alle mine opkaldsforbindelser, selvom jeg
har sat flueben i gem brugernavnet og adgangskode? Hva kan jeg gøre så den
husker det, det har den før gjort! Håber nogle ligger inde med en løsning,
Tak!
Michael

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 23-05-03 21:48

Er det win98 - jeg mener, at du bare skal installere microsoft family logon!

Lars

Fra : Leony

Dato : 23-05-03 22:05

> [...]

> adgangskode? Hva kan jeg gøre så den husker det, det har den før
> gjort! Håber nogle ligger inde med en løsning, Tak!

Måske er der hjælp at hente her. Det er en god ide at skrive hvilken
version af Windows det drejer sig om.

Outlook Express:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q264672
Internet Explorer:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q148925

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Martin Schultz

Dato : 24-05-03 08:20

On Fri, 23 May 2003 22:25:08 +0200, "Michael" <mhansen@jyde.dk> wrote:

> [...]
>husker det, det har den før gjort! Håber nogle ligger inde med en løsning,

Hvis det er win95/98/ME skal du installere Klient program til
microsoft netværk ind i netværk i kontrol panelet.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Michael

Dato : 24-05-03 09:39

Jeg kører med XP pro Dk
Michael

Fra : Martin Schultz

Dato : 24-05-03 09:43

On Sat, 24 May 2003 10:39:28 +0200, "Michael" <mhansen@jyde.dk> wrote:

>Jeg kører med XP pro Dk
>Michael
Prøv om der er sat flueben ved Klient for microsoft netværk inde i
egenskaberne for din dialup forbindelse.

Martin

Fra : Michael

Dato : 24-05-03 10:24

Det har jeg lige prøvet men uden held.. desværre