Finde adresse, tilhørende mobilnummer
Fra : KO

Dato : 27-03-01 15:33

Kan nogen hjælpe? Vedkommende har snydt mig for 700 kr.! Det eneste jeg har
er hans mobilnummer samt konto nummer.

Kan nogen finder hans adresse, ved hvælp af nedenstående mobilnummer?

25336330

xxxx tak
Kim

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-03-01 15:43

KO wrote:

> Kan nogen finder hans adresse, ved hvælp af nedenstående mobilnummer?
>
> 25336330

Tja, prøv http://www.degulesider.dk Der er er der henvisning til
Mobilbogen.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Min forlovede og jeg søger en 2 værelses-lejlighed i Kbh.

Fra : Mark Beaumont

Dato : 27-03-01 15:46

"KO" <kim.olsen@email.dk> skrev
> Kan nogen finder hans adresse, ved hvælp af nedenstående
> mobilnummer?

Prøv med De Gule Sider i mobilbogen, eller
direkte på
http://195.249.100.227/inquire/Telefon?DB=M

Vh Mark

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 27-03-01 17:17

www.degulesider.dk oplyser gerne adresse.

Fra : Henrik Hansen

Dato : 27-03-01 21:00

>Kan nogen finder hans adresse, ved hvælp af nedenstående mobilnummer?
>
>25336330
[...]

Udover de andre forslag, kan du også sende en sms indeholdende

FIND 25336330

til nummeret 333

hvis du har Teledanmark, vel at mærke...

--
Henrik
http://home1.stofanet.dk/sequel/

Fra : LARZ NIELSEN

Dato : 28-03-01 13:04

Thomas Juhl Overgaard Tlf 25 33 63 30
Safranvej 17
8800 Viborg

Fra : KO

Dato : 28-03-01 15:59

tusind mange mange tak

At han så ikke har noget "rigtigt" telefonnummer, så man kan snakke med
vedkommende, er en anden side af sagen.

Faktisk tror jeg slet ikke denne adresse eksiterer!!

Thomas Juhl Overgaard
Safranvej 17
8800 Viborg
Tlf 25 33 63 30

Fra : LARZ NIELSEN

Dato : 28-03-01 21:02

"Hva ved jeg!!
Postede bare det der stod

Fra : Christian Flintrup

Dato : 28-03-01 22:00

KO <kim.olsen@email.dk> wrote:
> Faktisk tror jeg slet ikke denne adresse eksiterer!!

der er i hvert fald noget der hedder 'Safranvej' i Viborg. Du kan jo
evt. ringe til hans naboer og spørge om han virkelig bor der :)

<http://scripts.b2b.dk/scripts/person.asp?NAVN=&FORNAVN=&EFTERNAVN=&VEJN
AVN=Safranvej&TELEFON=&BRW=1&K=>

--
Christian Flintrup