Erfaring med linksys BEFW11S4 - Dårlig si~
Fra : crane

Dato : 23-05-03 19:29

Hej alle,

Jeg har købt tdc tilbudet med en linksys BEFW11S4 + 2 action tec USB kort.

Kan det være rigtigt at jeg kun får ca. 40-60% signal 2 meter væk - og der
er ingen mur ???

Er der andre der har erfaring med de to mærker ??

Jens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-05-03 19:37

"crane" <jh@1234thrane.cc> wrote in message
> [...]
> er ingen mur ???
>
> Er der andre der har erfaring med de to mærker ??

Linksys skulle bestemt ikke fejle noget... Har selv den model... Men de der
action tec, er nok noget rigtigt lort vil jeg tro..... Jeg har godtnok kun
prøvet med Linksys´s pc card v.3 der er der helt fin rækkevidde....

Fra : crane

Dato : 23-05-03 19:44

Hej Bjarke,

Hvad rækkevidde kommer du op på ?

Jens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-05-03 11:37

> Hej Bjarke,
>
> Hvad rækkevidde kommer du op på ?

Er det maximal rækkevide under bedste betingelser du snakker om, eller bare
sådan indendøre?`

Man kan jo ikke sige noget specifigt, det kommer jo an på hvordan
accesspointet er plasereret, hvilke forhindringer det skal igennem og
hvordan modtageren er plasereret.. Men et normalt hun eller lejlighed skulle
det gerne kunne virke... ~30 meter eller noget i den stil..

Udendørs er det jo noget lidt andet

Fra : John Pedersen

Dato : 03-06-03 18:33

Hej med jer.

Har lige læst jeres mail.

Jeg har den samme problemstilling.

Min viser p.t. 20% . Accesspoint er placeret ca. 8 meter væk og skal passere
to væggen

Det undrer mig også, at signalet kan svinge fra 0 til 50 % på den samme
placering.

mvh

John