Loven om Social service
Fra : Jesper Christensen

Dato : 23-05-03 17:17

Hej NG

Jeg har brug for at finde loven om Social service, hvor jeg ved
paragraf 36 omtaler underretningspligten, men jeg kan bare ikke finde
loven, jeg har cyklet rundt på uvm.dk i flere timer. Skulle jeg være
mere end almindelig heldig, og én af jer vidste hvor den var ville det
blive modtaget med stor glæde.

På forhånd tak
Jesper Christensen

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 23-05-03 17:59

"Jesper Christensen" <jc@nettrawler.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> loven, jeg har cyklet rundt på uvm.dk i flere timer. Skulle jeg være
> mere end almindelig heldig, og én af jer vidste hvor den var ville det

Givetvis på www.retsinfo.dk eller måske på Socialministeriets side www.sm.dk

Venlig hilsen
Peter Hindsgaul

---
Denne mail er konstateret Virusfri

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 23-05-03 18:02

> [...]
> loven, jeg har cyklet rundt på uvm.dk i flere timer. Skulle jeg være
> mere end almindelig heldig, og én af jer vidste hvor den var ville det

Eller her: http://www.retsinfo.dk/DELFIN/HTML/A2002/0075529.htm

§ 36. Den, der får kendskab til, at et barn eller en ung under 18 år fra
forældres eller andre opdrageres side udsættes for vanrøgt eller
nedværdigende behandling eller lever under forhold, der bringer dets sundhed
eller udvikling i fare, har pligt til at underrette kommunen.

vh

Peter Hindsgaul

---
Denne mail er konstateret Virusfri

Fra : Jesper Christensen

Dato : 23-05-03 19:00

Mange mange tak for din indsats, så kan jeg vist også få lidt ro i
weekenden.

God weekend til alle.
Med venlig hilsen
Jesper Christensen