Død computer...hjælp
Fra : Tina Dalhus

Dato : 23-05-03 15:58

Hjælp

Min computer døde lige pludselig, som om strømmen gik. Jeg kan ikke tænde
for den...ingen reaktion. Skærmen er tændt stadig, så den mangler ikke
strømmen.
Er der nogen der kan hjælpe med et godt råd ?
Hilsen Tina

Fra : Lars Grau

Dato : 23-05-03 16:01

Måske er det en sikring inde i strømforsyningen

Mhv
Lars

Fra : Tina

Dato : 23-05-03 16:14

Tak for det råd. Men hvad gør jeg så ? Er sådan en sikring standard ? eller
hva ??

Mvh
Tina

".

Fra : Lars Grau

Dato : 23-05-03 16:33

Hej igen

ja det vil jeg tror, hvis du går ned til din computerofrhandler kan han
sikkeret hjælpe dig, med en, men jeg vil ikke garantere han kun vil skifte
den sikring som er i strykker, han vil nok hellere skifte hele din
strømforsyning

Mhv

Lars

Fra : Claus Tersgov

Dato : 23-05-03 17:32

> [...]

> strømmen.
> Er der nogen der kan hjælpe med et godt råd ?

Det er næppe en sikring...

Desværre er det umuligt at sige, hvad der er galt, det kan være *ret* mange
ting.

Du må hve een til at kigge på den....

Claus

Fra : Tina

Dato : 23-05-03 19:21

> [...]
> strømmen.
> Er der nogen der kan hjælpe med et godt råd ?

TUSIND TAK for hjælpen.

Jeg har lige sat en ny strømforsyning i for kr. 449,-
og NU virker det hele igen
Det er første gang jeg roder inden i en computer, men jeg tænkte...jeg
prøver selv !!!!

HURRA

Mange hilsener
Tina