Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Jeg kan ikke installere Java
Fra : Ib

Dato : 23-05-03 15:32

Jeg har et problem med at få installeret java til Opera, selve
installationen går simpelthen i stå, når der er blevet installeret 100% og
der står 'Creating Java JAR files' går det hele i stå, man kan ikke trykke
på 'Cancel' eller noget, kun Ctrl+Alt+Del virker, får at få lukket skidtet.
Jeghar prøvet at fjerne i Kontrolpanel, men der vil den bare installere på
ny, og man kan ikke vælge at fjerne det. Jeg har prøvet at slette mappen
hvor java bliver installeret i, men intet hjælper...
Hvis jeg kun installere selve java uden opera, virker det stadig ikke.
Java versionen er den nyeste, som man kan hente på http://www.java.com , jeg
kører med Windows XP DK - det skal siges at jeg har haft java installeret
får, men nu kan jeg simpelthen ikke...
Et billede af situationen er lagt i dk.binaer under 'vedr. indlægget Jeg kan
ikke installere java i dk.edb.internet.software.browser'