Happy Birthday
Fra : Thomas

Dato : 23-05-03 12:43

De fleste mennesker har jo fødselsdag en gang om året.

Næste gang vil jeg sgu have min lagkage serveret sådan her:

http://www.denhvideklat.dk/Sex-Foto/foto/112.jpg

VH

Thomas

Fra : JS

Dato : 23-05-03 13:26

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> De fleste mennesker har jo fødselsdag en gang om året.
>
> Næste gang vil jeg sgu have min lagkage serveret sådan her:
>

> http://www.denhvideklat.dk/Sex-Foto/foto/112.jpg

er to lys ikke i underkanten? (selvom der er tale om rigtig gode lys!!!)

Fra : Camain

Dato : 23-05-03 15:16

Så vil jeg gerne inviteres med

Og hjælpe med at puste lysene ud

Jesper B.

Fra : Brian Jensen

Dato : 23-05-03 16:19

On 23 May 2003 04:43:02 -0700, Thomas wrote:

> De fleste mennesker har jo fødselsdag en gang om året.

> Thomas

Er der nogen speciel grund til at du altid x-poster dine indlæg?
Vær venlig kun at poste dine indlæg til relevante grupper, Du kan finde en
gruppe oversigt på http://www.usenet.dk/grupper.pl og der er også en
søgefunktion der kan hjælpe dig til at finde den mest relevante gruppe.

Xpost FollowUp To dk.admin.netikette - (svar på dette indlæg dirigeres
automatisk til gruppen dk.admin.netikette)
--
Mvh.: Brian Jensen - www.briannospam.dk

Fra : Nette

Dato : 23-05-03 16:20

"Thomas" skrev i en meddelelse
> De fleste mennesker har jo fødselsdag en gang om året.
>
> Næste gang vil jeg sgu have min lagkage serveret sådan her:

Smart nok at poste den rundt i flere grupper, sådan folks svar også kommer i
flere grupper.
*GAB*
Eller er der en dybere mening med det?

Nette

Fra : Thomas

Dato : 26-05-03 08:46

> Smart nok at poste den rundt i flere grupper, sådan folks svar også kommer i
> [...]

Jeg synes faktisk, at emnet i al sin humoristiske uskyldighed, kunne
have en vis almen interesse. Men som Jacob Haugaard sagde: Alle folk
uden humoristisk sans, burde tilkendes mellemste invalidepension,
hvorefter Svend Auken svarede, at det gik ikke, for så ville Danmark
gå rabundus.

VH

Thomas

Fra : Nette

Dato : 26-05-03 12:46

> Jeg synes faktisk, at emnet i al sin humoristiske uskyldighed, kunne
> have en vis almen interesse.

Bevares, selvfølgelig. Jeg beklager mig heller ikke spor over, at den er i
madgruppen og ikke i vittighedsgruppen.

Det jeg reagerer over er, at den er det som freaksene herinde kalder
"Krydspostet". Dvs. at folk, når de besvarer indlægget, automatisk sender
deres svar ud til samtlige af de fire grupper, og SÅ synes jeg, det begynder
at være trælst at se på.
Dette var slet ikke ment som en irettelse, men mere som et irritationsmoment
hos mig, som faktisk slet ikke skulle pustes op, som det nu spirer til at
gøre.

>Men som Jacob Haugaard sagde: Alle folk
>uden humoristisk sans, burde tilkendes mellemste invalidepension,
>hvorefter Svend Auken svarede, at det gik ikke, for så ville Danmark
>gå rabundus.

Jeg vælger at tolke dette som en vittighed, og tager den ikke til mig, som
ironi af min holdning.

Ps. Har du lyst til flere vittigheder, så findes der er gruppe der hedder
dk.snak.vittighed, der er der mange inde

Nette

Fra : Louise

Dato : 23-05-03 22:15

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> De fleste mennesker har jo fødselsdag en gang om året.
>
> Næste gang vil jeg sgu have min lagkage serveret sådan her:
>

> http://www.denhvideklat.dk/Sex-Foto/foto/112.jpg

Ok jeg er pige, meeeen jeg vil ikke have alle de kemiske stoffer hun har
fået ind i sine bryster i min lagkage! Det er jo det rene gift!
Men hver person sin smag!

Louise