Unlocke 3510 med datakabel
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-05-03 12:17

Jeg prøver at unlocke en 3510, som er låst til
Debitel. Jeg har indtil nu prøvet disse programmer,
som jeg har læst mig til kan låse telefonen op:
- Nokia DCT4 Tool 1.0 Beta
- Nokia DCT4 Tweak 1.0 Beta 2
- Nokia DCT4 Unlocker

Programmerne er fundet via google på denne side:
http://nokia.prolidi.cz/

De 2 første prøver at sætte telefonen i test mode, men
fejler. Telefonen slukker og kan kun tændes igen ved
at fjerne batteriet. Jeg kan sagtens sætte telefonen i
test mode med DCT4 Test Mode Activator:
http://www.topgsm.pl/index2.php?strona=download#

Jeg kan endda få den i testmode med Nokia DCT4
Unlocker og den skriver "SET SP DATA" og bagefter
skriver den "SP DATA SUCCESFULL", bør den så
være unlocket?
Når jeg sætter et andet SIM kort i end Debitels, skriver
den "Telefonbegrænsning slået til", "Angiv begrænsnings-
kode". Det lader til, at man skal bruge en dongle til det
sidstnævnte program her, gælder det dem alle?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.