IE fontsize er pludselig blevet kæmpe stor~
Fra : mi©hael holmelund

Dato : 23-05-03 12:15

Hej NG.
Pludselig er størelsen på alm. skrift på div. hjemmesider blevet kæmpe stor,
og det ser nærmest ud som om jeg kører 640x480pxl opløsning på skærmen
Hvodan ændrer jeg det tilbage til normal visning, så fontsize svarer til min
skærmopløsning?

Mvh. Michael.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-05-03 12:29

mi©hael holmelund skrev:

> [...]
> 640x480pxl opløsning på skærmen Hvodan ændrer jeg det
> tilbage til normal visning, så fontsize svarer til min

Har du scrollhjul på din mus? Prøv at holde control-tasten nede
mens du scoller med hjulet.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : mi©hael holmelund

Dato : 23-05-03 12:32

> Har du scrollhjul på din mus? Prøv at holde control-tasten nede
> mens du scoller med hjulet.
> --
> Jens Gyldenkærne Clausen

Hej Jens.
Tusind Tak.
Det var jo bare det der var sket. Jeg har zoomet ind ved et uheld
Mvh. Michael.