Transportboks
Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 23-05-03 09:35

Hej Gruppe

Vi står for at skulle flytte til Grønland og i den forbindelse skal vi
have købt en transportkasse til vore Rottweiler. Er der nogen der ved
hvor man kan købe sådan en uden at blive flået?

/Kim

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 23-05-03 10:25

Hejsa.

Prøv at annoncere efter en brugt. Er sikker på mange ligger inde med en de
ikke længere bruger.

V H Gitte

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 23-05-03 11:06

Hej Gitte

Jeg annoncerer pt. efter en på dk.marked.privat.dyr

Er der mon andre fora hvor hundefolk mødes.

/Kim

Fra : Benedikte Skibsted A~

Dato : 23-05-03 10:53

Hej,

En anden mulighed er at kontakte flyselskabet, det kan jo være at I kan låne
en af dem, for en overkommelig pris.

Mvh
-B.

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 23-05-03 10:58

Hej Benedikte

Man kan desværre ikke låne eller leje transportbokse - det var nemlig også vores
første indskydelse!

/Kim

Fra : Battlefield´s

Dato : 23-05-03 11:08

"Kim Vestergaard Hornbech" <kvho97@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Benedikte
>
> Man kan desværre ikke låne eller leje transportbokse - det var nemlig også
> [...]
Hej
Prøv at se Den Blå Avis på nettet. Under "tilbehør til dyr" fandt jeg flere
annoncer bl.a. denne:
Transportbur t.stor hund. Flygodkendt. L: 125, B:90, H: 76 cm. =
MINIMUMSKRAV t.fx golden retriever. Brugt 1 gang

Hilsen Vibeke 1.000,- 16-05-2003

---

Fra : Mette og René

Dato : 23-05-03 11:11

Hejsa her er en der har en transport kasse tilsalg:

From: "Peter Ravn" <peter@peter-ravn.com>
Subject: Sælges. Transport kasse til Schæferhunde størrelse
Date: 22. maj 2003 23:23

Subjekt sælges, fremtræder som nyt da det kun har været i brug i 14 dage.

Send evt. bud til min e-mail adresse.

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Smat

Dato : 23-05-03 23:08

> [...]
> have købt en transportkasse til vore Rottweiler. Er der nogen der ved
> hvor man kan købe sådan en uden at blive flået?

Ville det ikke være meget nemmere at forære mig billetten derop?....
misundelse er en grim til ... men hvor ville jeg ønske der var mig der
manglede en transportkasse til det formål.
Godt ophold når i når dertil.

Kun en lille smule misundelse hilsner
Margrethe

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 27-05-03 09:27

Hej Margrethe o.a.

Mange tak for hjælpen - vi købte dog en ny transportboks da det er på høje
tide at bestille billetter, og man kan først bestille når man har de
nøjagtige mål på boksen.

Jeg kan desværre ikke forære dig billetten, Margrethe - jeg har nemlig selv
fået den med mit navn fortrykt derpå!

/Kim