flatter spørgsmål :-)
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 23-05-03 07:44

Hejsa

Sidder jo tit og surfer rundt og kigger på en masse dejlige hunde, fandt så
et sted hvor de lige nu havde hvalpe (flattere) men kan se at den ene
forældre er brun/leverfarvet, mente ellers at engang at have hørt at en
flatter i den farve ikke vil kunne bruges til avl, men hvalpene er
stambogsførte ved DKK , så tænkte nogen her måske kendet noget til det ?
(Rinnie

MVH
Gitte

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-05-03 07:45

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> wrote in message
> [...]

> flatter i den farve ikke vil kunne bruges til avl, men hvalpene er
> stambogsførte ved DKK , så tænkte nogen her måske kendet noget til det ?

Det er gule flatter der ikke kan avlsgodkendes. De brune er ligeså rigtig en
farve som sort.

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 23-05-03 08:19

> Det er gule flatter der ikke kan avlsgodkendes. De brune er ligeså rigtig
en
> farve som sort.

Takker så var det det jeg havde misforstået ak ja de kære farver,
syntes jo at den chokolade brune var enormt charmerende *sss*

MVH
Gitte