tempatur
Fra : John Løjtnant

Dato : 27-03-01 14:37

hej ng.
jeg er blevet en lyklig ejer af en atlon 1200 med et asus a7v133 bundkort.
men har lige et spørsmål.
kan det være rigtig at temp på prosseren ligger på cr 59 grader og
bundkordet er på cr 36 grader er det ikke lidt for højt eller er det nomalt
?
det skal lige siges at jeg har en køler der hedder wolcano2

Fra : Nic

Dato : 27-03-01 17:03

Bare den ikke kommer længere op... (er det ved max belastning?)

Min 1Ghz lå på 61 Grader - købte en bedre køler og kølepasta - nu ligger den
på 50... Ved max belastning.

Nic

Fra : John Løjtnant

Dato : 27-03-01 19:55

"Nic" <newsNOSPAM@fogh.com> skrev i en meddelelse
> Bare den ikke kommer længere op... (er det ved max belastning?)
>
> Min 1Ghz lå på 61 Grader - købte en bedre køler og kølepasta - nu ligger
> [...]
ja det er det

Fra : ... TiTaN ...

Dato : 27-03-01 17:14

Fuck det!
Køb 2 T-bird 1,4Ghz og få vandkøling =)

Fra : Thames

Dato : 27-03-01 17:45

"... TiTaN ..." <dsl3789@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Fuck det!
> Køb 2 T-bird 1,4Ghz og få vandkøling =)

Eller endnu bedre: Brug flydende nitrogen. Det er også godt
at køle colaer med

Thames

Fra : Nic

Dato : 27-03-01 19:54

2x meget seriøste indslag. Tak for det...