Kan ikke slette fil
Fra : JakobN

Dato : 22-05-03 23:53

Hej

Jeg har 2 filer på min hard disk, som jeg ikke kan slette.

Når jeg vælger en af dem, fx. for at se egenskaber, bruger CPU'en 100% og
det bliver den ved med til jeg genstarter.

Hvordan kommer jeg af med de 2 filer ?

Hvad skyldes problemet ?

JakobN

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 23-05-03 00:06

"JakobN" <nospam@jakobn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> det bliver den ved med til jeg genstarter.

Hvad er det for 2 filer ?

Hygge
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-03 03:37

JakobN skrev:

> [...]
>
> Når jeg vælger en af dem, fx. for at se egenskaber, bruger CPU'en
> 100% og det bliver den ved med til jeg genstarter.

Dit problem har vel ikke noget med
hardware at gøre, så prøv at spørge i:

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : JakobN

Dato : 23-05-03 10:56

Det kan du jo have ret i.

Tak for henvisningen.

JakobN

Fra : HIM

Dato : 23-05-03 15:31

Det problem kender jeg godt.... også hvis den påstår at filen bruges af et
andet program og så ikke vil slettes.
Jeg plejer at åbne Nero Burn og så slette filerne der igennem. Så ryger de
ud!!

Fra : JakobN

Dato : 02-06-03 23:04

Det er bare det bedste der er sket for mig og min computer i lang tid.

De filer har irriteret mig grusomt og nu er de bare VÆK takket være dit tip.

Tak

JakobN