verdensudstilling
Fra : showdogs.dk

Dato : 22-05-03 21:46

Hej
Jeg er faktisk bare nysgerrig efter at vide, hvor mange af jer der skal til
Verdensudstillingen i Tyskland?

venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk
Siden med alle de flotte og dygtige hunde.
Nu også med annonce marked.

Fra : R. Ilsøe

Dato : 22-05-03 22:39

> Hej
> Jeg er faktisk bare nysgerrig efter at vide, hvor mange af jer der skal
til
> Verdensudstillingen i Tyskland?

Helle, hende min kommende hvalp kommer fra skal ned med JWW02 DJGCH "Devil"
og Cosmo. (Flatcoated Retriever.)

Rinnie
Der skal over til Helle i morgen og udvælge hvalpen!

Fra : Jytte

Dato : 23-05-03 06:18

"R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og Cosmo. (Flatcoated Retriever.)
>

> Rinnie
> Der skal over til Helle i morgen og udvælge hvalpen!

Hej.
Vi skal til verdensudstillingen med vores ene dværgpinschertæve. Vi følges
med hendes opdrætter der har en han og en unghundetæve med. Der kommer 79
dværgpinschere og vi glæder os. (Vi har tidligere selv opdrættet
dværgpinschere).
På hjemvejen skal vi hente vores nye collie.
Hilsen
Jytte

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 23-05-03 19:27

slagsen -

hilsen Pia

Fra : Iben Marianne Krarup~

Dato : 25-05-03 08:53

Vi skal have vores tre Australske Kelpier med til Dortmund - i
unghundeklassen samt to i Championklassen.

Der kommer 34 Kelpier på søndag.

Jens & Iben
www.kelpie.dk