Dukkehus-beboere
Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 22-05-03 21:47

Kener nogen af jer et sted, hvor man kan købe gode dukker til dukkehuset.
Har i dag været i Krea og kigge.... vil ganske enkelt ikke betale 373 kroner
for 4 dukker.
http://www.krea.dk/katalog/katalog_info.asp?id=775

Den Gamle Skole har nogle dukker, der ligner Kreas og koster mindre end det
halve.
http://www.gamleskole.dk/shop/productinfo.asp?id=385

Har købt et sæt fra Den Gamle Skole men har af flere årsager behov for endnu
en familie. Og den skal helst ikke være en gensplejset kopi.

Så hvis nogen kender en en tredie mulighed for at finde en familie til
dukkehuset, hører jeg gerne om den. Og det skal ikke være dukker til pynt.
De skal rent faktisk leges med.

Mvh. Lisbeth

Fra : Charlotte & Morten

Dato : 23-05-03 07:10

Hejsa

I mange ældre legetøjsbutikker, dvs. minus kæderne BR og Toys r´us kan man
købe dukkeparret til Lundby dukkehuset, ved ikke om det har interesse, men
det er da en mulighed

Fra : Tina

Dato : 23-05-03 07:54

"Charlotte & Morten" <valdemar@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> købe dukkeparret til Lundby dukkehuset, ved ikke om det har interesse, men

Lundby dukkehuset findes også i Toys 'R' Us - og de har ALT til dukkehuset i
Lundby mærket.

Tina

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 23-05-03 23:34

> [...]

> købe dukkeparret til Lundby dukkehuset, ved ikke om det har interesse, men

Jeg har kigget på dem, men er bange for, om de er for skrøbelige. Det er en
lille pige, der skal lege med dem.

Mvh. Lisbeth

Fra : hmo

Dato : 23-05-03 18:39

Hej
IKEA har også dukkehusdukker. Og de kan tåle at man leger med dem - og så
koster de ikke ret meget.

mvh
Hanne

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 23-05-03 23:33

"hmo" <moosbille@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> IKEA har også dukkehusdukker. Og de kan tåle at man leger med dem - og så
> koster de ikke ret meget.

Sidst jeg var der kiggede vi. Min datter mente, hun havde set nogle derude,
men vi fandt dem ikke og konkluderede, at hun nok huskede forkert.

Jeg vil prøve at kigge igen.

Mvh Lisbeth

Fra : Kim N. Jensen

Dato : 28-05-03 08:09

Panduro Hobby har af og til nogle (det tidl. Fredensborg Indkøbscentral.

og så er der http://www.model-hobby.dk/ i Frederiksborggade i København. De
har en del dukkehus ting og sager - ikke enormt billigt, men sådan i
omegenen af, hvad man godt kan tillade sig at ønske sig af bedste- og
oldeforældre uden at det snupper hele pensionen . Og så er det rigtig
pæne ting.

(OBS! Jeg har ingen forbindelse til butikken!)

Med venlig hilsen / Kind Regards

Kim N. Jensen
---
eBøger på dansk - eBibliotek 1800 på http://www.ebib1800.dk
Privat udsalg af bøger og musik -
http://home2.inet.tele.dk/kim-niel/overskud/index.html
Søges: Ældre udgaver af W. Clark Russell, Jules Verne, Eugene Sue, Wilkie
Collins samt I ledige Timer

---

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 28-05-03 20:03

"Kim N. Jensen" <kim-niel@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

> og så er der http://www.model-hobby.dk/ i Frederiksborggade i København.

Tusinde tak for tippet. Vil kigge ind næste gang jeg er i Kbh!

Mvh. Lisbeth