Bullitproof server
Fra : goofy

Dato : 22-05-03 21:23

Hej Ng.
Ny udi FTP server og vil ønsker lidt hjælp.
Jeg bruger Bullitproof server v.2.1.5., men jeg ønsker at sætte
forskellige parameter op for de personer der får adgang.
Jeg har en harddisk, delt op i flere biblioteker, nogle skal have adgang
til et bibliotek andre flere, dette kan jeg ikke finde ud af at gøre på
Bulitproof. Overser jeg et eller andet eller kan man ikke.
Al hjælp modtages med tak

Steen Vinbæk

Fra : jens

Dato : 22-05-03 21:41

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forskellige parameter op for de personer der får adgang.
> Jeg har en harddisk, delt op i flere biblioteker, nogle skal have adgang

Hvor mange mapper ?
Hvor mange brugere ?

Der er flere måder at gøre det på.
Man kan køre med virtuelle mapper med tilhørende grupper som brugerne er
medlem af, eller med virtuelle mapper direkte på hver bruger.
(den første er nemmest med mange mapper/brugere)

Men mon ikke det er et spørgsmål til internet software ?

Mvh Jens

Fra : goofy

Dato : 23-05-03 13:48

Hej Jens

..
> Hvor mange mapper ?
> Hvor mange brugere ?

Pt. har jeg 5 mapper og 10 brugere. Det er ikke min mening at ftp skal
stå åben for alle

Jo, måske jeg stiller det der

Steen Vinbæk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 22-05-03 22:06

http://www.yaws.dk/faq/ftp-server/
http://home1.stofanet.dk/missinglink/

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.