Tiscali mail
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 22-05-03 19:59

Jeg har sendt mails idag fra Tiscalis webmail som aldrig er nået frem.

Jeg har også sendt mails fra min arbejdsmailadresse til min hjemme
Tiscali-adresse som heller ikke endnu er nået frem.

Bare en oplysning til jer andre.

Jesper

Fra : Michael Legart

Dato : 22-05-03 20:58

http://www.tiscali.dk/help/status.php

--
hestdesign.info - we put the hest in .com

Fra : rea721

Dato : 23-05-03 23:54

Jesper Nielsen wrote:

> Bare en oplysning til jer andre.

"Vi" har ikke brug for oplysningen, men det har "de" som poster i Tiscalis
interne grupper.

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse