Politik om overvågning af news-aktivitet.
Fra : Niels Buus Christens~

Dato : 22-05-03 19:15

Hej gruppe.

Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted, men spørgsmålet er :
Lad os sige at jeg downloader fra en binær musikgruppe. Logger TDC
dette? Hvis ja - vil de så udlevere oplysninger om hvad jeg har
downloadet hvis nu APG går ind i sagen for at få lukket gruppen?

Nogen der ved noget om det?

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 22-05-03 20:51

In article <6324b6de.0305221015.5c937e3f@posting.google.com>, Niels Buus Christensen wrote:

> Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted, men spørgsmålet er :
> Lad os sige at jeg downloader fra en binær musikgruppe. Logger TDC
> dette?

Sandsynligvis, bl.a. for at kunne levere forbrugsstatistikker til
budgettering af news-tjenesten.

> Hvis ja - vil de så udlevere oplysninger om hvad jeg har
> downloadet hvis nu APG går ind i sagen for at få lukket gruppen?

Så vidt jeg ved er der ingen teleselskaber der udleverer
personhenførbare oplysninger uden en dommerkendelse.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Klein bottle for rent -- inquire within.

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 25-05-03 13:19

On Thu, 22 May 2003 19:51:16 +0000 (UTC), Andreas Plesner Jacobsen
<apj@daarligstil.dk> wrote:

>Sandsynligvis, bl.a. for at kunne levere forbrugsstatistikker til
>budgettering af news-tjenesten.

Vi glæder os til "Bekendtgørelse om logningspligt".

/Jarlskov

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-05-03 13:01

Lasse Jarlskov wrote:
> Vi glæder os til "Bekendtgørelse om logningspligt".

Mon ikke storage-leverandørerne også glæder sig ? :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-05-03 13:20

"Niels Buus Christensen" <nbuus@post11.tele.dk> wrote in message
> [...]
> dette? Hvis ja - vil de så udlevere oplysninger om hvad jeg har
> downloadet hvis nu APG går ind i sagen for at få lukket gruppen?

Det vil jeg tro de gør.. Men du vil være sikker, skal du nok vælge nogle af
de udlandske betallingsservere. som ligefrem reklamere med at de ikke logger
noget som helst,, og fjerner IP headeren hvis man poster

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 30-05-03 12:56

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> [...]
logger
> noget som helst,, og fjerner IP headeren hvis man poster

Findes der nogen der gør det?

Nicolai