Program ønskes!
Fra : Tonni Sørensen

Dato : 22-05-03 18:49

Hej.

Jeg søger et godt program til at starte med lidt programmering da jeg er
nybegynder. Jeg har godt nok provet lidt Basic på Amigaen og com 64, men
ikke rigtigt blevet til noget.

Hvis i er intereseret i at "dele" programmet med mig ville det være helt
fint ellers kunne vi nok finde ud af noget andet.

Hilsen. Tonni.

Fra : Kim Schulz

Dato : 22-05-03 18:47

On Thu, 22 May 2003 19:49:04 +0200
"Tonni Sørensen" <mahoney@adslhome.dk> wrote:
> [...]
>
> Hvis i er intereseret i at "dele" programmet med mig ville det være
> helt fint ellers kunne vi nok finde ud af noget andet.

hvorfor bruge ulovlig software når der findes fremragende gratis
alternativer
http://www.bloodshed.net/devcpp.html

Dette program er kanon godt hvis man er i windows. I linux er vim og gcc
vejen frem

--
Navn : Kim Schulz | Please don't put a strain on our friendship
Email : kim @ schulz.dk | by asking me to do something for you.

Fra : Socketd

Dato : 22-05-03 19:23

On Thu, 22 May 2003 19:47:29 +0200
Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote:

> [...]
> alternativer
> http://www.bloodshed.net/devcpp.html
>
> Dette program er kanon godt hvis man er i windows. I linux er vim og

Hvorfor er programmet kun kanon i Windows og ikke i Linux?

Anjuta til Unix og eclipse som er cross platform vil også være gode
alternativer.

mvh
socketd

Fra : Kim Schulz

Dato : 22-05-03 19:31

On Thu, 22 May 2003 20:22:49 +0200
Socketd <db@traceroute.dk> wrote:

> Hvorfor er programmet kun kanon i Windows og ikke i Linux?

fordi det er kodet i borland delphi og derfor ikke kan afvikles under
linux.

> Anjuta til Unix og eclipse som er cross platform vil også være gode
> alternativer.

ja anjuta-devstudio er godt. elipse er vist også godt efterhånden (det
har tidligere været MEGET tungt at køre)

--
Navn : Kim Schulz | You canna change the laws of physics,
Email : kim @ schulz.dk | Captain; I've got to have thirty minutes!

Fra : Socketd

Dato : 22-05-03 19:57

On Thu, 22 May 2003 20:30:38 +0200

> fordi det er kodet i borland delphi og derfor ikke kan afvikles under
> linux.

Efter et hurtigt hop ind på deres hjemmeside, synes jeg ellers jeg så et
link "Dev-C++ for Linux".

mvh
socketd

Fra : Kim Schulz

Dato : 22-05-03 20:00

On Thu, 22 May 2003 20:56:33 +0200
Socketd <db@traceroute.dk> wrote:
[snip]
> Efter et hurtigt hop ind på deres hjemmeside, synes jeg ellers jeg så
> et link "Dev-C++ for Linux".

ja i alfa version og kun hvis man køber deres cdrom med programmet på så
vidt jeg kan se.

--
Navn : Kim Schulz | Being Ymor's right-hand man was like being
Email : kim @ schulz.dk | gently flogged to death with scented