Til dem der har problemer med at pc crashe~
Fra : Sander

Dato : 22-05-03 16:23

Fra : BJ.DK

Dato : 22-05-03 16:36

"Sander" <noller2@chicks.dk> skrev i en meddelelse
news:3ecceb54$0$24638$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> http://dk.europe.creative.com/support/forums/thread.asp?thre=24422

Spooky! Jeg har en maskine, der har lavet noget, der minder gevaligt om det
hernævnte!

PC'en kører fsv. fint, men i et grafikkrævende spil/simulerings program
fryser PC'en, idet jeg dog i højtalerne kan høre, at PC'en "looper" anslået
5 gange i sekundet.

Jeg har Asus Gforce4 grafikkort, men kun onboard sound. Jeg vil i weekende
se, som dit tip hjælper hos mig, og skal lade dig det vide.

Børgesen

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 24-05-03 11:51

"Sander" <noller2@chicks.dk> wrote in message
> http://dk.europe.creative.com/support/forums/thread.asp?thre=24422

Okay, det kan godt være at det er mig der er dum, men:

>To fix the problem i had to go into "Device manager" and change
settings under "computer" to "Advanced >Configuration and Power Interface
(ACPI) PC".

Jeg går ind i kontrol-panel, system, hardware, device manager (på min
danske XP: enhedshåndtering), trykker på "computer" og på engelsk står der
nu "Advanced configuration and power interface (ACPI) PC", på dansk står der
"PC med avanceret konfigurations- og strømforsyningsgrænseflade (ACPI)...

Hvad er det lige præcist jeg skal ændre? Eller det ser måske fint nok
ud og står som det skal være?

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : BJ.DK

Dato : 24-05-03 13:16

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Sander" <noller2@chicks.dk> wrote in message
> >

> Okay, det kan godt være at det er mig der er dum, ...

Det tror jeg ikke. Jeg prøvede også i aftes, og standsede præcis samme
sted...?

Børgesen

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 25-05-03 10:40

> Det tror jeg ikke. Jeg prøvede også i aftes, og standsede præcis samme
> sted...?

Er der én, der lige vil forklare hvad "tricket" er? Eller der er måske slet
ikke noget trick?

mvh
Martin Jørgensen.

Fra : BJ.DK

Dato : 27-05-03 07:51

> Er der én, der lige vil forklare hvad "tricket" er? Eller der er måske
slet
> ikke noget trick?

Jeg tror det var en enlig svale. Jeg har prøvet at opdatere driveren via M$
Update, for at se, om det var det, der var ment - det var det vist ikke, for
hos mig fik jeg ikke noget ud af det...

Du (Martin) fandt vel heller ikke ud af, hvad der var ment?

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 27-05-03 23:30

"BJ.DK" <news@klog.dk> wrote in message

> Du (Martin) fandt vel heller ikke ud af, hvad der var ment?

Næh... Syntes det er ret latterligt af "Sander" at han poster et indlæg med
et link, uden at forklare nærmere hvad man skal gøre. Trykker man på linket,
står der jo dernæst heller ikke hvordan problemet helt specifikt bliver
løst. Indlægget kunne dermed ligeså godt være fjernet, da der jo intet står
i det... Jeg kan ikke se hvorhenne man skal ændre det angivne på linket...
Kunne ligeså godt være en forsinket aprilsnar eller lignende.
Problemet med at lyden hakker og alting går i sort er der nok mange der
kender, gætter jeg på.

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : BJ.DK

Dato : 28-05-03 15:50

> [...]
med
> et link, uden at forklare nærmere hvad man skal gøre. Trykker man på

Jeg fik et interessant tip idag, som jeg ikke endnu har haft anledning til
at chekke hos mig selv:

Motherboards mærket ECS skulle i adskillige test crash når DivX kører ?!?
Andre med erfaringer desangående?