Automatisk start af IE?
Fra : Olesen

Dato : 22-05-03 16:21

Når jeg bruger internettet, så har jeg gerne 3 browsere kørende samtidig.
Hvordan kan jeg få PC'en automatisk til at starte 3 browsere op,
og starte de 3 forskellige websteder op så jeg er fri
for hver dag at gøre samme rutine igen og igen ?

(Windows XP Pro)

MVH

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-03 17:30

Olesen skrev:

> [...]
> browsere op,
> og starte de 3 forskellige websteder op så jeg er fri
> for hver dag at gøre samme rutine igen og igen ?

Lav en genvej i windows start folder
til de pågældende sider, så virker det.

--
/Gevaldi

Fra : Morten Jes Lehrmann

Dato : 22-05-03 18:08

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> writes:

> [...]
> og starte de 3 forskellige websteder op så jeg er fri
> for hver dag at gøre samme rutine igen og igen ?

Installer Mozilla:

http://www.mozilla.org/projects/l10n/mlp_status.html#moz_1.3

Den kan netop det vha. Bookmarks->Bookmark this group af tabs.

Mvh
Morten

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-05-03 23:12

Morten Jes Lehrmann <mle000@lehr.dk> wrote in

> Den kan netop det vha. Bookmarks->Bookmark this group af tabs.

Opera kan noget lign - "open all items in this folder".

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at

Fra : Leony

Dato : 23-05-03 09:18

"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Opera kan noget lign - "open all items in this folder".

Selv synes jeg, at det ville være nemmere at åbne 3 vinduer, finde de
sider der skal bruges, gemme vindueskonfigurationen og starte med denne
konfiguration hver gang.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-05-03 22:26

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in

> Selv synes jeg, at det ville være nemmere at åbne 3 vinduer,
> finde de sider der skal bruges, gemme vindueskonfigurationen og
> starte med denne konfiguration hver gang.

Ikke forstået - hvad er forskellen ?

Fra : Leony

Dato : 23-05-03 22:34

> Ikke forstået - hvad er forskellen ?

Sådan som jeg forstår, så vil du putte de 3 sider i en bogmærkefolder og
efter åbning af Opera vælge at åbne alle bogmærker i den folder.
Det er lidt smartere at Opera automatisk åbner med disse 3 sider, så man
manuelt ikke skal åbne dem.
Kan godt være jeg har misforstået dig.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-05-03 01:01

> [...]
> bogmærker i den folder. Det er lidt smartere at Opera automatisk
> åbner med disse 3 sider, så man manuelt ikke skal åbne dem.

Det kan også lade sig gøre - man kan gemme en vindueskonfiguration
som man kan vælge den altid skal starte med.

Fra : Leony

Dato : 25-05-03 11:31

> Det kan også lade sig gøre - man kan gemme en vindueskonfiguration
> som man kan vælge den altid skal starte med.

Om man så synes, det ene eller det andet er nemmest, er jo op til en
selv.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-05-03 19:42

> Om man så synes, det ene eller det andet er nemmest, er jo op
> til en selv.

Det er nemlig rigtigt - og det jo dejligt at have flere
valgmuligheder så man kan få den der passer bedst til ens ønsker :)