flash til alle:-)
Fra : Danni Davidsen

Dato : 22-05-03 15:34

Hejsa
Jeg vil gerne lave en index.html side, som sender alle brugere vider til min
flash film : home.swf
Det skal ikke kun være win bruger, men også alle andre, mac, mozilla,
necscape.

De som ikke har flash player, skal selvfølgelig have en sådan.

Er der nogle som vil/kan hjælpe...

mvh Danni Davidsen

Fra : stb

Dato : 19-06-03 09:26

Danni Davidsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> Hejsa
> Jeg vil gerne lave en index.html side, som sender alle brugere vider til min
> flash film : home.swf

Her vil det nok være at foretrække hvis du laver en index side med et centreret
logo og så bare 2 links. Link 1 til side med (intro) og link 2 til selve
hjemmesiden.
folk gider jo sikkert ikke være tvunget til at se din film hver gang de skal
ind på din side.

> Det skal ikke kun være win bruger, men også alle andre, mac, mozilla,
> necscape.

I det tilfældet som jeg har beskrevet burde der ikke være nogle problemer
imellem forskellige browsere.

> De som ikke har flash player, skal selvfølgelig have en sådan.

Indskriv følgende kode for en flash plugin. En flash film i eget vindue ser
sjældent særligt godt ud og folk kommer til at associerer til popup (ad bad).

<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000"
codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#v
ersion=6,0,29,0" width="?pixelbredde?" height="?pixelhøjde?">
<param name="movie" value="home.swf">
<param name="quality" value="high"><param name="BGCOLOR"
value="#000000">
<embed src="home.swf" width="?pixelbredde?" height="?pixelhøjde?"
quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"
type="application/x-shockwave-flash" bgcolor="#000000"></embed></object>

> Er der nogle som vil/kan hjælpe...

Ja det var der

> mvh Danni Davidsen

hilsen stb