Skærm! AOC 9GLRS eller AOC GLR+ ??
Fra : Dan Nielsen

Dato : 27-03-01 13:42

Hejsa!
Jeg stå og er ved at over veje at købe mig en AOC 19" skærm! Men jeg har så
kikket på både en 9GLRS til 2699Kr. og en 9GLR+ til 2770Kr.!
Der er noget med at at med det "+" er det en TCO 99 og hvis det er uden "+"
er det kun en TCO 92!
Men med 9GLRS er der så noget der hedder "Short Gun CRT"?

Er der nogen der kan hjælp mig med hvad jeg skal vælge? eller skal jeg
aldrig nogen sinden købe en AOC skærm??

Mange tak!

MVH
Dan

Fra : Madsen

Dato : 27-03-01 14:12

"Dan Nielsen" <d_n@bigfoot.com> skrev:

> Er der nogen der kan hjælp mig med hvad jeg skal vælge? eller skal jeg
> aldrig nogen sinden købe en AOC skærm??

Prøv news:dk.edb.hardware.skaerm

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 27-03-01 14:15

On 27 mar 2001 Dan Nielsen uttered some barely human sounds which I was
able to translate into <NT%v6.1104$94.310942@news010.worldonline.dk>:

>Jeg stå og er ved at over veje at købe mig en AOC 19" skærm!

Prøv at spørge i dk.edb.hardware.skaerm

--
Lars Kyndi Laursen
Ikke-repræsenterende som altid

Tyrael: "Not your fault. Tell me, Marius. How was it not your fault?"