MS Windows
briani 27239
USB security device
Fra : IzNoGoUd

Dato : 22-05-03 12:28

Hi
Jeg har været så heldig at få foræret en:
USB Flash Disk, Leading Driver, 128MB, UD11.

Men når jeg, sætter den til i min XP DK SP1 maskine vil den have noget
software = "USB security device"
Nå i med den lille cd og ingen software fundet??? ARRGHHH

Kan nogle forklare hvad "USB security device" er?
Hvor hører det til Windows XP eller følger det med på cd?

Efter butikkens lovprisninge,r så skulle jeg bare kunne sætte UD11
til, og så virker det!

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
-

Fra : Anders pedersen

Dato : 22-05-03 19:11

Thu, 22 May 2003 13:28:28 +0200, IzNoGoUd <iznogoud@iznogoud.dk> skrev:

> [...]
> Hvor hører det til Windows XP eller følger det med på cd?
>
> Efter butikkens lovprisninge,r så skulle jeg bare kunne sætte UD11

Der skal ingen driver til i xp for en usbflashdisk.
Det er bare at sæt den på så er der et xtra drev.
Det der er på cden er bare en driver til windows 98.

Anders