MS Windows
briani 27239
Windows XP Home - opdateringer
Fra : Casper

Dato : 22-05-03 11:35

Hej gruppe

Nu har der været så meget skriveri om de famøse Windows Updates. Jeg
vil bare lige sikre mig at det er ok at opdatere flg.:

813489
330994
Q817287
814033
Q329834
810565
329170

Jeg kører SP1 med den berygtede 811493, og det kører egentlig fint
nok. Jeg ser ingen grund til at fjerne den i hvert fald.

Jeg håber I kan hjælpe.

Mvh
Casper

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-05-03 12:28

Hvis du kører Frontpage kan Q813489 give dig problemer med preview.
(der findes en workaround i så fald).

Fra : Casper

Dato : 22-05-03 22:09

OK takker