Billeder af Vaks
Fra : Karina og Christian

Dato : 22-05-03 09:49

Hejsa gruppe

Efter længe at have beundret billeder af jeres skønne hunde, vil jeg også
gerne bidrage med nogle billeder af vores lille vidunder

Han kan ses på: http://home1.stofanet.dk/dkcbs/

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Pia J

Dato : 22-05-03 09:54

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> wrote in message
> Hejsa gruppe
>
> Efter længe at have beundret billeder af jeres skønne hunde, vil jeg også
> gerne bidrage med nogle billeder af vores lille vidunder

Absolut en fornøjelig lille fætter! :)

:Pia

Fra : Karina og Christian

Dato : 22-05-03 12:37

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in message
[klip]

Hej Pia

> Absolut en fornøjelig lille fætter! :)

Pudsigt. Dit valgt af ord til at beskrive ham, ramte lige noget hos os. Han
/er/ nemlig en fornøjelig lille fyr

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Pia J

Dato : 22-05-03 16:21

> [...]
> [klip]
>
> Hej Pia

> Pudsigt. Dit valgt af ord til at beskrive ham, ramte lige noget hos os.

Han er sådan en som man bare ikke kan undgå at blive i godt humør af at se
på.

:Pia

Fra : Trine A.

Dato : 22-05-03 09:55

> [...]
>
> Efter længe at have beundret billeder af jeres skønne hunde, vil jeg også
> gerne bidrage med nogle billeder af vores lille vidunder

Nåårh hvor er han sød....en rigtig dejlig Cocker

Hilsen
Trine

Fra : Battlefield´s

Dato : 22-05-03 10:16

"Trine A." <trinealsing@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> wrote in message

> Nåårh hvor er han sød....en rigtig dejlig Cocker
>
> Hilsen
> Trine

Hej
Han er godt nok sød, og så ser han bare så glad ud.
Hvor gammel er han?
Hilsen Vibeke

---

Fra : Karina og Christian

Dato : 22-05-03 12:45

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote in message
[klip]

Hejsa Vibeke

> Han er godt nok sød

Tusind tak

> og så ser han bare så glad ud.

Han er altid glad. Han har det mest smittende humør og væsen, man kan
forestille sig Han er bare /så/ skøn den lille guldklump

> Hvor gammel er han?

Han er 7 år, og vi nyder hver eneste dag sammen med ham. Desværre har han
fået konstateret, at han har et hjerteproblem, men foreløbig klarer han sig
ganske fint med hjertemedicin - og vi gør alt for at tage de nødvendige
hensyn for at passe godt på ham, så han når at blive meget ældre - alt andet
vil slet ikke være til at bære.

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Leyna

Dato : 22-05-03 15:37

On Thu, 22 May 2003 13:45:22 +0200, "Karina og Christian"
> [...]

>hensyn for at passe godt på ham, så han når at blive meget ældre - alt andet

Jeg har haft en gravhund med meget dårligt hjerte, vand i lungerne og
temmelig overvægtig. (Det var en hund jeg overtog sådan) Han fik
vanddrivende piller og hjertepiller hver dag, og han levede et godt
liv til sit 14. år. Det kan altså sagtens lade sig gøre.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Karina og Christian

Dato : 22-05-03 16:07

"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> wrote in message
> [...]
> vanddrivende piller og hjertepiller hver dag, og han levede et godt
> liv til sit 14. år. Det kan altså sagtens lade sig gøre.

Hejsa Leyna

Tusind, tusind tak.

Det giver lige et opsving i humøret og troen på, at det nok kan lade sig
gøre, når man hører sådan en glædelig historie som den om din hund.

Karina

Fra : Leyna

Dato : 23-05-03 00:42

On Thu, 22 May 2003 17:06:49 +0200, "Karina og Christian"
> [...]

>Det giver lige et opsving i humøret og troen på, at det nok kan lade sig
>gøre, når man hører sådan en glædelig historie som den om din hund.

Jeg må så lige for alle tilfældes skyld nævne, at han kostede en
bondegård i dyrlægeregninger. Det var nu ikke så meget pga. hjerte
eller lunger, men fordi han var så frygtelig vanrøgtet. Tænderne var
ødelagt, men vi fik da reddet en del af dem, og hans pels var uplejet.
Da vi (han var familiens hund, altså mens jeg boede hos mine forældre)
overtog ham kunne han ikke gå, fordi fanerne på for- og bagben var
totalt filterstads... men han blev en rigtig go' og glad hund, som
trods mange års tæsk fik selvtilliden tilbage. Vi fik ham da han var 9
og han levede så 5 år hos os. Til sidst var det mest ham der styrede
huset!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Karina og Christian

Dato : 22-05-03 12:41

"Trine A." <trinealsing@yahoo.dk> wrote in message
[klip]

Hej Trine

> Nåårh hvor er han sød....en rigtig dejlig Cocker

Vaks takker for de meget pæne ord og ser stolt ud

Som du man jo kan bemærke, at Vaks primært en cocker. Han er dog imidlertid
ikke ren cocker. Vi har prøvet at gætte lidt på, hvilke andre racer, der er
gemt i ham. Vi tror, vi kan se, at han måske har noget golden gemt et sted,
men derudover er vi ikke sikre

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Leyna

Dato : 22-05-03 11:50

On Thu, 22 May 2003 10:48:38 +0200, "Karina og Christian"
> [...]

>Efter længe at have beundret billeder af jeres skønne hunde, vil jeg også
>gerne bidrage med nogle billeder af vores lille vidunder

Hej Karina!

Jeg går ud fra at du forventede en kommentar fra mig...?
Overskriften på dit indlæg forvirrede jo både mig og Vaks, men vi
satte os da pænt ned for at kigge på billeder. Dog kunne ingen af os
rigtigt genkende Vaks! Dog tager Vaks det med ophøjet ro. Han
synes det er sødt at sådan en lille nuttet cocker er en lab- wannabe!

Dejlig hund... også selv om det "kun" er en wannabe! *GG*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Karina og Christian

Dato : 22-05-03 12:50

"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> wrote in message
[klip]
Hejsa Lenya
> Jeg går ud fra at du forventede en kommentar fra mig...?

Ja selvfølgelig

> [...]
> rigtigt genkende Vaks! Dog tager Vaks det med ophøjet ro. Han
> synes det er sødt at sådan en lille nuttet cocker er en lab- wannabe!

Fniiiis

> Dejlig hund... også selv om det "kun" er en wannabe! *GG*

Takes on to know one ) Husk nu på, hvem der er ældst, og hvem der dermed
fik det smukke navn først. Alt andet er jo bare en efterligning - omend jeg
gerne endnu engang medgiver, at Vaks den Yngre er rigtig skøn

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Leyna

Dato : 22-05-03 15:37

On Thu, 22 May 2003 13:50:21 +0200, "Karina og Christian"
> [...]

>fik det smukke navn først. Alt andet er jo bare en efterligning - omend jeg
>gerne endnu engang medgiver, at Vaks den Yngre er rigtig skøn

Det dér ,ed alderem piner mig også lidt. Det gør det en smule sværere
for mig at argumentere for at min Vaks er den "rigtige". *G*
Noget helt andet er, at han ser meget ung ud, din Vaks... Hvor gammel
var det han var?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Karina og Christian

Dato : 22-05-03 16:09

[Klip]
> Det dér ,ed alderem piner mig også lidt. Det gør det en smule sværere
> for mig at argumentere for at min Vaks er den "rigtige". *G*

Hehe - ja, hvordan synes du egentlig selv, det går? ))

> Noget helt andet er, at han ser meget ung ud, din Vaks... Hvor gammel
> var det han var?

Han er 7 år. Vaks den Yngre er en ung mand på 11 måneder, så vidt jeg lige
erindrer. Kan det ikke passe?

Karina

Fra : Leyna

Dato : 23-05-03 00:42

On Thu, 22 May 2003 17:09:13 +0200, "Karina og Christian"
<vaksFJERNDETTE@krudt.dk> wrote:

>"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> wrote in message
>[Klip]
>
>Hehe - ja, hvordan synes du egentlig selv, det går? ))

Lige pt går det ikke så forfærdeligt godt, men jeg skal nok komme
efter det!

>Han er 7 år. Vaks den Yngre er en ung mand på 11 måneder, så vidt jeg lige
>erindrer. Kan det ikke passe?

Jo, Vaks bliver et år i næste måned... *suk* Jeg ka' godt se at vi har
et problem her!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Smat

Dato : 22-05-03 16:05

Det kan jeg godt forstå, for han er godt nok dejlig

Fra : Karina og Christian

Dato : 22-05-03 16:12

"Smat" <smat"fjernes"@stofanet.dk> wrote in message
[Klip]
> Det kan jeg godt forstå, for han er godt nok dejlig

Tusind tak Sådan nogle hunde er godt nok nogle dejlige skabninger - om
de så er små eller store gamle eller unge.

Med venlig hilsen
Karina