En lang hundelort fra Middelfart til Nybor~
Fra : Thomas

Dato : 22-05-03 09:45

Ifølge en artikel i Fyens Stiftstidende, ville de hundelorte som de
danske hunde lægger dagligt, fylde en strækning, som svarer til
afstanden mellem Middelfart og Nyborg, hvis de blev lagt i forlængelse
af hinanden.

På tre dage ville hele Fyn være indrammet af hundelort.

Det er godt nok tankevækkende!!!

VH

Thomas

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-05-03 10:16

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af hinanden.
>
> På tre dage ville hele Fyn være indrammet af hundelort.

Hej Thomas

Ja det fortæller jo sådan set bare, at livet er mere lort end lagkage, men
på den anden side, der er jo også flere røvhuller, end der er bagere

M.V.H.....Benny..

Fra : Lars Bo Wassini

Dato : 26-05-03 14:21

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> wrote in message

> Ja det fortæller jo sådan set bare, at livet er mere lort end lagkage, men
> på den anden side, der er jo også flere røvhuller, end der er bagere

Sikker på at antallet af kager bagt i Danmark ikke overstiger 200 tons om
dagen?

/Lars

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 22-05-03 10:21

Hvem har dog målt efter?
Mon tynde maver regnes med?

/Kim

Fra : alf blume

Dato : 22-05-03 11:27

Tilsvarende , og ja det er OT det her, så undslipper der ca 3/4 liter gas
fra hvert menneskes endetarm hver dag; noget tilsvarende fra landet 20-30
millioner svin og andre husdyr (jeg ved at min hund rammer gennemsnittet
nogenlunde uden at have målt efter), hvilket giver i alt:
20 millioner liter om dagen eller 20 tusinde kubikmeter gas, på årsbasis er
det over 7 millioner kubikmeter brændbar gas.
Hvis man tænker på hele verdens bestand af mennesker og store græsædere, som
er den der gasser mest, så svimler det jo helt for én, ikke.
(og ikke fordi gassen bedøver én, vel...)
Jo, der er mange sjove regnestykker.
Hilsen Alf

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 22-05-03 15:56

alf blume wrote:

> Tilsvarende , og ja det er OT det her, så undslipper der ca 3/4 liter
> gas fra hvert menneskes endetarm hver dag;

Citat fra Katapults "Frække facts til fremmelse af imponade...":
- Hvis du konstant prutter i 6 år og 9 måneder har du produceret gas med
en energi svarende til en atombombe!
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : Niels Nielsen

Dato : 22-05-03 22:01

Når man måler en hundelort, har den så af form som et snabel-a (
@ )eller et underscore ( _ )?

Og hvem retter dem i givet fald ud?

NN

Fra : Steen Johansen

Dato : 23-05-03 21:18

Så tror da fanden at der er hul i osonlaget
MvH Steen

Fra : Niels Nielsen

Dato : 23-05-03 23:19

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Så tror da fanden at der er hul i osonlaget
> MvH Steen

Ja, det er osse nogle ordentlige brag det gir når min hund fiser!!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-05-03 15:23

th63@ofir.dk (Thomas) wrote in

> På tre dage ville hele Fyn være indrammet af hundelort.

Det tror jeg ikke på, lad os få det testet :)

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at

Fra : Thomas

Dato : 23-05-03 10:04

> Det tror jeg ikke på, lad os få det testet :)

Jeg kan jo ikke bevise det for dig, men historien stod på bagsiden af
Fyens Stiftstidende d. 5. marts 2003.

Der står også, at den daglige mængde hundelort fra danske hunde udgør
200 ton!!

VH

Thomas

Fra : Niels Nielsen

Dato : 23-05-03 16:06

> Der står også, at den daglige mængde hundelort fra danske hunde udgør
> 200 ton!!
>
> VH
>
> Thomas

Gy' ve' hvor mange kilo gråspurve-bæh Dk bliver dænget til med dagligt?
Nogen der ved det?

NN

Fra : Robert Andersen

Dato : 23-05-03 19:14

">
> På tre dage ville hele Fyn være indrammet af hundelort.
>
> Det er godt nok tankevækkende!!!
>
> VH
>
> Thomas

-Det er endnu mere tankevækkende at det er de færreste hundeejere der samler
deres hundes efterladenskaber op efter sig.....

/Robert

Fra : Lars Ehlers

Dato : 23-05-03 19:21

"Robert Andersen" <rob_the_smurf@remove.hotmail.com> wrote in message

> -Det er endnu mere tankevækkende at det er de færreste hundeejere der
samler
> deres hundes efterladenskaber op efter sig.....

Det har du fuldstændig ret i. Når man tænker på, hvor nemt det er, og hvor
irriterende det er for andre at jokke i, så undrer det mig, at flere ikke
gør det.

Sjovt nok ser jeg sjældent hundelorte på gader og veje herovre, folk er
åbenbart bedre til at samle op.

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Niels Nielsen

Dato : 23-05-03 23:18

> -Det er endnu mere tankevækkende at det er de færreste hundeejere der
samler
> deres hundes efterladenskaber op efter sig.....
>

> /Robert

Jamen, så var der jo ikke nogle idioter der ku rende rundt og måle
dem...............

Fra : Kent Friis

Dato : 24-05-03 01:40

Den Fri, 23 May 2003 20:13:53 +0200 skrev Robert Andersen:

>">

>-Det er endnu mere tankevækkende at det er de færreste hundeejere der samler
>deres hundes efterladenskaber op efter sig.....

Har du talt hvor mange hundelorte der er tilbage?

Hvis der på tre dage er nok til at indramme fyn, så kan de fleste
hundeejere (fx. 66%) godt samle op efter hunden, og der vil stadig
være *masser* tilbage.

Mvh
Kent
--
If I wanted a blue screen, I would type "xsetroot -solid blue"
- not D:\WINNT\SETUP

Fra : Jokerman

Dato : 06-07-03 18:51

Jeg kender en hund der bare i dag (d. 6./7.03) i egen hund har leveret
afstanden mellem Strib og middelfart i min baggård. Tænk engang!!!

Fra : master!

Dato : 06-07-03 21:40

Skyd alle de skide hunde!!!!

Fra : Verner Wildivarmen

Dato : 06-07-03 21:28

> Jeg kender en hund der bare i dag (d. 6./7.03) i egen hund har leveret
> afstanden mellem Strib og middelfart i min baggård. Tænk engang!!!

Det var sgu noget af en baggård.

Verner