Molly
Fra : Lene

Dato : 22-05-03 07:07

Hejsa allesammen!

Jeg sidder her med bæven i hjertet, for lige om lidt kører jeg med Molly til
dyrlægen, så hun kan blive steriliseret.
Heldigvis er hun sund og rask så det går nok glat.
Er glad for at have læst alle I andres erfaringer desangående, og dermed
også at jeg skal huske at holde hende varm.
Puha!
Hilsner fra Lene, Vol au Vent, Molly og alle havnem(b)isserne.

Fra : Lene

Dato : 22-05-03 08:14

Hej igen!
Klokken er 9, og Molly bliver bedøvet nu, vil jeg tro.
Hun bliver også øretatoveret, så det bliver nok en lille farverig missepige
jeg får hjem.
Jeg kan hente hende kl. 14, det er lang tid at gå og vente! Hun skal også
have et sting ved sit øje fordi hun har revet sit ene øjenlåg på et eller
andet.
Så det er faktisk 3 ting hun skal have i orden. Jeg håber, hun overlever.
MVH Lene, som ikke kan vente på at det hele er overstået!

Fra : Pia J

Dato : 22-05-03 08:17

"Lene" <lene@satzone.com> wrote in message

> Så det er faktisk 3 ting hun skal have i orden. Jeg håber, hun overlever.
> MVH Lene, som ikke kan vente på at det hele er overstået!

Selvfølgelig går det fint. Lille Muddi hittemis på blot 2½ kg kom hjem efter
operationen og var helt sig selv stort set med det samme, slet ingen men
efter narkosen. Ingen interesse i såret, så den hjemmefabrikerede "kjole"
blev aldrig rigtig taget i brug.

hilsen Pia & en noget større navnesøster (hunden Molly)

Fra : Lene

Dato : 22-05-03 08:32

Kære Pia!
Tak for de trøstende ord. Jeg er sgu' altså nervøs. Molly er meget speciel,
og faktisk (selvom jeg også elsker alle de andre misser) er hun min
yndlingsmis. Da hun var meget lille, bar jeg hende rundt i min bluse.
Proppede hende ned foran i halsudskæringen, bandt en snor rundt om min mave,
og så hang hun derinde og sov. Det ville jeg selvfølgelig have gjort for
enhver mis, der havde behov for det, og så havde jeg bare haft nogle flere
yndlingsmisser! Molly har altid været meget kontaktsøgende, for hendes mor
var meget fraværende (læs: ude at føjte).
Hils store- Molly fra lille-Molly og mig.
MVH Lene

Fra : Trine A.

Dato : 22-05-03 08:55

> [...]
> Så det er faktisk 3 ting hun skal have i orden. Jeg håber, hun overlever.
> MVH Lene, som ikke kan vente på at det hele er overstået!

Hej lene

Tag det helt roligt (lettere sagt end gjort, det ved jeg godt *ss*) Hun skal
nok komme helskindet hjem igen Dyrlægen laver jo den slags
indgreb_mange_ gange....

Mange beroligende hilsener
Trine, Luna og Bastian (som begge er snittet og lever i bedste velgående

Fra : Lars Dahl

Dato : 22-05-03 12:46

> Hejsa allesammen!
>
> Jeg sidder her med bæven i hjertet, for lige om lidt kører jeg med Molly
til
> dyrlægen, så hun kan blive steriliseret.

Hej Lene.

Ingen grund til panik .
Vi sendte Bambi igennem turen i går, og hun er - om ikke i topform, så tæt
på allerede.

Lars

--
von Fribergs Norske Skovkatte