Stofas nyhedsserver_
Fra : Lars Jakobsen

Dato : 27-03-01 13:14

Er den ikke ekstremt dårlig?

Kun lige de danske gurpper, og ingen binaere udenlandske. Det sucks.

Fra : Christian Laursen

Dato : 27-03-01 13:17

jakobsen@edb.dk (Lars Jakobsen) writes:

> Er den ikke ekstremt dårlig?
>
> Kun lige de danske gurpper, og ingen binaere udenlandske. Det sucks.

Det lyder da ret fint i mine ører.

Christian Laursen

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 27-03-01 13:33

"Christian Laursen" <christian@pil.dk> wrote in message

> Det lyder da ret fint i mine ører.

Det lyder da fuldstændigt tåbeligt. Men hvad pokker de kan heller ikke
levere en forbindelse der er hurtigere end ISDN (primetime i Sønderborg)

Så hvordan skulle de kunne magte en News server ?

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 28-03-01 07:25

On Tue, 27 Mar 2001 14:32:57 +0200, Soren 'Disky' Reinke wrote:

> Det lyder da fuldstændigt tåbeligt. Men hvad pokker de kan heller ikke

Selvf. gør det ikke det. Usenet er ikke lavet til download af warez,
pr0n, mp3, film etc.

> levere en forbindelse der er hurtigere end ISDN (primetime i Sønderborg)
>
> Så hvordan skulle de kunne magte en News server ?

Nu er det jo to vidt forskellige ting.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
CBR 600F

Fra : Erwin Lansing

Dato : 28-03-01 10:43

lyngbol@c.dk (Michael =?iso-8859-1?Q?Lyngb=F8l?=) writes:

> Nu er det jo to vidt forskellige ting.

derudover har stofa ingen newsserver, men er det telia's de benytter:
$ host news.stofanet.dk
news.stofanet.dk is a nickname for news101.telia.com

--
Erwin Lansing       --       abe.fnidder.dk

Fra : jlyng@ziname.com

Dato : 27-03-01 13:36

Lars Jakobsen skrev:

>Er den ikke ekstremt dårlig?
>
>Kun lige de danske gurpper, og ingen binaere udenlandske. Det sucks.

De har tilsyneladende haft et nedbrud, men har ikke fundet det
nødvendigt at orientere om det. Jeg var på ved midnatstid, og da jeg
forsøgte at hente nyheder ved 11 tiden i formiddags var der ikke
kommet nogen nye indlæg, heller ikke i de danske grupper.

Jeg følger med i flere udenlandske nyhedsgrupper (ikke binære), og nu
her hvor de danske er begyndt at virke, er der flere af de udenlandske
der stadig ikke virker.

Jørgen Lyng
(uden z)

Fra : Kurt Brixen

Dato : 27-03-01 13:51

On Tue, 27 Mar 2001 14:36:06 +0200, jlyng@ziname.com wrote:

> [...]
>forsøgte at hente nyheder ved 11 tiden i formiddags var der ikke
>kommet nogen nye indlæg, heller ikke i de danske grupper.

Det samme her. Men jeg ringede til support kl. 8:24 for at høre om der
var noget galt med newsserveren, og supporteren sagde at der ikke var
noget galt.

Mvh.
Kurt Brixen

Fra : Per Christensen

Dato : 03-04-01 17:07

On Tue, 27 Mar 2001 12:13:40 GMT, jakobsen@edb.dk (Lars Jakobsen)
wrote:

>Er den ikke ekstremt dårlig?
>
>Kun lige de danske gurpper, og ingen binaere udenlandske. Det sucks.

Hmm, jeg har 42609 nyhedsgrupper inkl. binaere det ene og det andet.

VH

Per Christensen