Upload billede til acces??
Fra : Nicowitch

Dato : 22-05-03 00:05

Hvordan uploader jeg et billede til en acces database..
Det skal være samtidig med at man oprette f.eks en bil... Og så
når bilen bliver vist, bliver de tilhørende billeder også vist...

Lidt ny i det her..

--
Mvh.
Nicolaj Danefred Nielsen

Fra : Michael Stimose

Dato : 22-05-03 07:57

Nicowitch wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Hvordan uploader jeg et billede til en acces database..
> Det skal være samtidig med at man oprette f.eks en bil... Og så
> når bilen bliver vist, bliver de tilhørende billeder også vist...
Det kan ikke betale sig at lägge billederne i en database, dem
lägger du i et katalog på serveren og navnet på billederne lägger du
så i databasen. Men du skal först finde ud af hvilken upload
komponent din udbyder har for at det kan lade sig göre (kan lade sig
göre uden, men ved ikke hvordan).
//Michael

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne