Lokalt netværk med webspeed K2
Fra : Kristian

Dato : 27-03-01 12:35

Hej!

Jeg overvejer at få en webspeed-installation (K2) hos TDC. Forbindelsen skal bruges til et lokalt netværk, men af støjmæssige og praktiske årsager ønsker jeg ikke en PC-gateway, som er TDC's officielle løsning (http://www.selector.dk/menu/sm0003.htm). Jeg har derfor undersøgt sagen nærmere og mener selv at have fundet løsningen i form af en hardware-router, der kan tilsluttes kabelmodemets lan-side, og som optræder ud ad til som en enkelt mac-adresse(http://www.practicallynetworked.com/sharing/hwrouter_chart.htm). Er der nogen, som har erfaringer med en sådan løsning - eller som er i stand til at gennemskue, om løsningen virker?

Venlig hilsen
Kristian

http://www.kandu.dk/