MS Windows
briani 27239
Ændre opløsning med reg.-key?
Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 21-05-03 19:52

Hej!
Jeg har ledt efter den key, der fortæller Windows, hvilken opløsning, den
skal køre med, men det er ikke lykkes.
Er der én, der ved, hvor Windows får infoen fra?

På forhånd tak!

/Grønbech

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-03 08:33

"Michael Grønbech Larsen" <michael@g-web.dk> wrote in message
> Hej!
> Jeg har ledt efter den key, der fortæller Windows, hvilken opløsning, den
> skal køre med, men det er ikke lykkes.
> Er der én, der ved, hvor Windows får infoen fra?

Jeg har fundet noget i
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Multimedia\DrawDib

hedder vga.drv 1400x1050x32(BGR 0) som passer med mine indstillinger

/Anders

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 22-05-03 09:55

> Jeg har fundet noget i
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Multimedia\DrawDib
>
> hedder vga.drv 1400x1050x32(BGR 0) som passer med mine indstillinger
>
> /Anders

Kigger lige på den, men tvivler på det er den. Den bør ikke ligge i
CURRENT_USER da indstillingerne jo gælder for alle der bruger computeren!

Men takker alligevel! Melder lige tilbage når jeg har testet!

/Grønbech

Fra : Ronni Pedersen

Dato : 31-05-03 08:01

Fandt du en løsning ???

/Ronni

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 01-06-03 14:17

> Fandt du en løsning ???
>
> /Ronni

Nej, det er ikke lykkedes endnu... Tvivler på at det er i reg.-db den gemmer
disse oplysninger - men hvor så?

/Grønbech