Mysteriet om bortførte Magnus
Fra : Jette Nielsen

Dato : 21-05-03 18:28

Jeg kiggede lige ind på dekatten.dk, og faldt over et indlæg om Magnus
der er blevet bortført.
En mand på Kristiansvej i Viborg, samler katte op og kører dem 45 km væk
fra byen, hvis han finder dem i sin have .... han har nemlig en
guldfiskedam.

Magnus mor skrev til ekstrabladet, og resultatet kan ses her....

Måske er det bare mig, men jeg synes tonen i artiklen er ret ironisk -
som om journalisten synes det hele er én stor vittighed :-/

Jeg ønsker hvert fald held og lykke, og håber Magnus finder hjem igen...
og til Jer i Viborg og omegn - pas på Jeres misser!

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Broxgaard

Dato : 21-05-03 19:01

det lyder son en jokes når man læse det...

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-05-03 19:48

Jette skrev
<Måske er det bare mig, men jeg synes tonen i artiklen er ret ironisk -som
om journalisten synes det hele er én stor vittighed :-/ >

Ja det lyder som en dårlig x-file, det er lidt ærgeligt, det
er nok et reelt problem med "kidnappede" katte, nogle
ser sig sure på dem, og istedet for at gøre det "fornuftige"
og snakke med ejeren, så lader man det gå ud over kattene (måske fordi de
ikke er øremærkede), de "sager" gentager sig hvert eneste år, specielt i
sommerperioder, hvor folk er mere ude og har åbne døre / vinduer.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 21-05-03 19:53

> Måske er det bare mig, men jeg synes tonen i artiklen er ret ironisk -
> som om journalisten synes det hele er én stor vittighed :-/

Den er lidt mærkelig. Men egentlig tror jeg bare den er skrevet i den
"mystiske" tone for at give en appetit-vækker til at læse historien på
torsdag.
Den er skrevet lidt ligesom "Skum"-serien "svarene får du næste gang osv

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Ghita

Dato : 21-05-03 20:01

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> torsdag.
> Den er skrevet lidt ligesom "Skum"-serien "svarene får du næste gang

Det er nok fordi det er ham Jeppesen som huserer på ekstra bladets
bagside.

--
God bagjul...
Ghita

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 21-05-03 20:10

> God bagjul...
> Ghita
> - Et LILLE juleønske er at se svar under det DU citerer...
> TAK

?? skal jeg have nye briller?

Nina

Fra : Ghita

Dato : 21-05-03 21:04

I news:bagitp$heh$1@sunsite.dk griflede Nina, Tender Tribes:

> ?? skal jeg have nye briller?
>
> Nina

Næh; Det tror jeg da ikke .........
Går ud fra at det er signaturen du hentyder til.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 21-05-03 21:11

> Næh; Det tror jeg da ikke .........
> Går ud fra at det er signaturen du hentyder til.
>
> - Et LILLE juleønske er at se svar under det DU citerer...

*G* ja, jeg skulle jo bare læse den en ekstra gang, før den fes ind
Synoptik der er kunder i butikken. Jeg har fattet det nu

Hilsen Nina

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-05-03 19:59

Nina, Tender Tribes wrote:

> [...]
> torsdag.
> Den er skrevet lidt ligesom "Skum"-serien "svarene får du næste gang

heh.. for dem der ikke kender Jeppesen, så er han den tidligere "jounalist"
der okkuperede bagsiden af Urban, indtil han blev kidnappet af
ekstrabladet....

han har en tendens til at skrive sine "artikler" på en lidt satirisk måde
der gør at man næppe kan tro at de er sande......
om den pågældende historie er sand ved jeg ikke ( det kan den sagtens være),
men for dem der kender Jeppesen er det typisk hans stil;)

prøv engang at kigge på nogle af hans andre artikler..... han er lidt en
bralderrøv der virker som om dette er et godt sted at få lidt
opmærksomhed.... men om ikke andet er han underholdende ;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Jette

Dato : 21-05-03 20:32

"Sabina Hertzum" skrev
> om den pågældende historie er sand ved jeg ikke ( det kan den sagtens
være),
> men for dem der kender Jeppesen er det typisk hans stil;)

Jo, den skulle være god nok.... Magnus' mor har skrevet et indlæg på
dekatten.dk

http://shor.ter.dk/367074928

Mvh. Jette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-05-03 20:33

Jette wrote:
> "Sabina Hertzum" skrev
>
> Jo, den skulle være god nok.... Magnus' mor har skrevet et indlæg på
> dekatten.dk
>
> http://shor.ter.dk/367074928

det er synd at en sådan historie ikke får den opmærksomhed den fortjener....
mange opfatter jeppesen som sådan et morsomt lille ekstra indslag og tager
vist alt han skriver med et gran salt.....

Fra : Jette

Dato : 21-05-03 20:54

"Sabina Hertzum" skrev:
> det er synd at en sådan historie ikke får den opmærksomhed den
fortjener....
> mange opfatter jeppesen som sådan et morsomt lille ekstra indslag og tager
> vist alt han skriver med et gran salt.....

Netop... Man ved ikke rigtig om man skal tro på det eller ej, og for Magnus'
mor er det jo en ret alvorlig sag. Hendes indlæg giver så absolut heller
ikke indtryk af, at hun synes det er specielt sjovt på nogen som helst
måde....

..... jeg synes han udnytter et ulykkeligt menneske (medmindre hun er blevet
informeret om artiklens art) ....

Mvh. Jette

Fra : Line Blom

Dato : 21-05-03 20:49

Hej allesammen

Det er lidt synd for damen at det er skrevet sådan, fordi folk tror det
er fis!!
Hun har efterlyst Magnus i en måneds tid efterhånden!!
Hun har fået af vide at han muligvis opholder sig nær Aars, Ålestrup
eller Hvam!!
Alt det der står i artiklen har hun fortalt om længe før hun prøvede at
kontakte Ekstra Bladet, så den er god nok!!

Bare lidt "Insider" viden herfra......

Med venlig hilsen
Line Blom
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Niels Peter

Dato : 21-05-03 20:26

Nina, Tender Tribes wrote:

> [...]
> torsdag.
> Den er skrevet lidt ligesom "Skum"-serien "svarene får du næste gang

Af Jeppesen kan man vente sig lidt af hvert, så jeg er i hvert fald
spændt på den fortsættelse, han lover ...

--
Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : hans hansen

Dato : 25-05-03 18:24

Historien er god nok. Der hænger i hvert fald poster med Magnus på mange
villa veje her i Viborg. Og vi holder alle øjenene åbne og håber at finde
den bette mis !

Stella

www.enghavegaards.dk

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 25-05-03 19:06

"hans hansen" <uffe_thomsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> villa veje her i Viborg. Og vi holder alle øjenene åbne og håber at finde

Han er også efterlyst i online udgaven af Den Blå Avis - med billede og det
hele - han er godt nok en dejlig mis og vi krydser fingre og poter herfra
for at han kommer sikkert hjem.

Hilsen Tina, Gizmo, Freya og lille Devi