Unlock af Siemens M35i Wap
Fra : Henrik A

Dato : 27-03-01 13:31

Hej Ng

Jeg har et lille spørgsmål....hvis nu jeg skulle gå hen og købe
ovenstående mobil, var der så måske mulighed for at kunne få den
unlocked i nærheden af Aalborg???

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-03-01 11:32

Henrik A wrote:

> Hej Ng
>
> Jeg har et lille spørgsmål....hvis nu jeg skulle gå hen og købe
> ovenstående mobil, var der så måske mulighed for at kunne få den
> unlocked i nærheden af Aalborg???

Kan du ikke bare købe den hos den udbyder som du vil bruge.
Bare en tanke.
--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Henrik A

Dato : 27-03-01 13:58

Nu er det sådan at den er billigere hos Telia, og desuden koster det
halve år man skal have abbonement ikke noget hos Tealia, men jeg har TDC
abbonement som jeg VIL beholde....derfor

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-03-01 12:18

Henrik A wrote:

> Nu er det sådan at den er billigere hos Telia, og desuden koster det
> halve år man skal have abbonement ikke noget hos Tealia, men jeg har TDC
> abbonement som jeg VIL beholde....derfor

Jeg troede, at telefoner kostede det samme hos alle udbydere, når man
køber med abonnement.

Men TDC har den til kr. 799,-. Hvor meget billigere er den hos Telia
(jeg har ikke rigtig kunne finde noget på nettet)?