Hynder..
Fra : Larsh

Dato : 21-05-03 13:22

Jeg vil gerne have skiftet stof på mine hynder i båden. Er der en
praktisk, pæn, snild og måske let måde at friske dem på? Den hårde vej
er vel at få syet nyt betræk. Men hvem gør det ? Findes der nogle som
kan gøre det uden at det hele ( hynder og betræk) lige pludselig skal
skiftes. Det må gerne syes en Lørdag eftermiddag eller søndag
formiddag .
Jeg erindrer et camping program på DK4 den anden aften hvor der blev
nævnt et firma i Ry som lavede gardiner, betræk og tæppe. Men det var
til campingvogn.
Men jeg kan ikke se forskellen.....De må også kunne klare dette ?

Lars

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-05-03 14:12

"Larsh" <lah@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gerne have skiftet stof på mine hynder i båden. Er der en
> praktisk, pæn, snild og måske let måde at friske dem på? Den hårde vej
> er vel at få syet nyt betræk. Men hvem gør det ? Findes der nogle som

Jeg opfriskede en gang en gammel båd, fordi betrækket var 30 år gammelt og
ulækkert. Jeg købte nogle billige plaider i netto og lagde rundt om, og syede
dem fast på bagsiden.

Det var dog kun ment som en billig "salgshynde", men det holdt dog alligevel
længe...

Claus

Fra : Finn Kristiansen

Dato : 21-05-03 16:38

Jeg har undersøgt at få nyt betræk på hynderne i båden, og det vil koste
3100 kr ialt. Nye hynder og betræk koster 5700 kr.
Det er priser fra en møbelpolstrer.

Venlig hilsen Finn

Fra : URD

Dato : 21-05-03 17:11

Prøv Sjøbergs i Malmø. 004640969045
fax 00464086609
Jeg fik syet nyt telt for 6500 sv kr.
Hans

Fra : Hans Olsen

Dato : 21-05-03 18:53

"Larsh" <lah@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne have skiftet stof på mine hynder i båden. Er der en
> praktisk, pæn, snild og måske let måde at friske dem på?
Hej
Jeg har med held og egentlig meget pænt, monteret
med stræklagen fra jydsk sengetøj, på sove hynderne, da
jeg gerne vil have dem vasket meget jævnlig.
MVH
Hans Olsen

Fra : Dullermaren

Dato : 26-05-03 07:07

"Larsh" skrev d. 21-05-03 13:22 dette indlæg :
> [...]
> til campingvogn.
> Men jeg kan ikke se forskellen.....De må også kunne klare dette ?

Prøv evt at kontakte skive tekniske skole, det er det eneste sted der
uddannes sejlmagere og møbel polsere i DK. Det kan være der er nogle 3-4
års elever der vil lave dem for øvelsens skyld.

http://www.kandu.dk/