UNI2 vs. Cybercity - ADSL
Fra : slet VSMXE

Dato : 21-05-03 11:57

Hvem er bedst af disse to, når vi taler om ADSL forbindelser.
Nogen der har nogen erfaringer de gerne vil ud med?
Jeg ved godt at UNI2 er til erhverv, men det samme levere Cybercity
også.

Fra : Thomas Dahl Pedersen

Dato : 21-05-03 15:19

> Hvem er bedst af disse to, når vi taler om ADSL forbindelser.
> Nogen der har nogen erfaringer de gerne vil ud med?
> Jeg ved godt at UNI2 er til erhverv, men det samme levere Cybercity
> også.

Kender ikke CC, men vores boligforening har 2 Uni2-forbindelser, der har
kørt stort set fejlfrit siden 1. januar. De gange vi har haft brug for
support har de været hurtige til at svare.
Da det ene ADSL-modem gik i udu kom der en TDC-teknikker og skiftede det
(Uni2 må vist ikke selv). Et par timer efter ringede Uni2 for at spørge om
alt nu virkede som det skulle. Det er sgu helt fint service.
Uni2 lukker for port 25, men du kan sagtens sætte en mailserver op alligevel
ved at sætte deres mail-relay-server op som sekundær MX-record. Det har vi
gjort og det har aldrig givet problemer.

Thomas

Fra : Steen

Dato : 25-05-03 21:31

"Thomas Dahl Pedersen" <ego@thomasdahlREMOVETHIS.dk> skrev i en meddelelse
> Da det ene ADSL-modem gik i udu kom der en TDC-teknikker og skiftede det
> (Uni2 må vist ikke selv). Et par timer efter ringede Uni2 for at spørge om
> alt nu virkede som det skulle. Det er sgu helt fint service.

Godt klaret TDC

/Steen