Søvn!!!!
Fra : Linda

Dato : 21-05-03 10:06

Hej

Jeg håber der er nogle der kan berolige mig lidt:)

jeg har en datter på 10 mdr. Hun sover igennem om nattet ca 12 timer. ( og
det er bare dejligt ):)

Og i løbet af dagen sover hun 1 time om formiddagen, og ca 2 timer om
eftermiddagen...

Jeg synes det er meget....men når hun er oppe er der også bare fuld pawer
på.

Er der nogle med samme erfaring, eller som kan svare på om det er helt
normalt, at børn i denne alder sover så meget????

Linda

Fra : Anja Holdum

Dato : 21-05-03 10:15

--
"Linda" <linda@mpetersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle med samme erfaring, eller som kan svare på om det er helt
> normalt, at børn i denne alder sover så meget????

Hej Linda
Min dreng på 17 sover faktisk ligesom din datter og jeg har en dreng som er
ældre han var også et sove-barn så jeg tror det er helt normalt.
Anja
Tjek www.holdum.dk

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 21-05-03 14:47

> [...]
>
> Er der nogle med samme erfaring, eller som kan svare på om det er helt
> normalt, at børn i denne alder sover så meget????

Nyd det - det varer ikke ved - om 15 år vil du ønske det var lidt mere
som det er nu............))

Men hun er helt normal.

Mvh. Bodil.

Fra : John -e

Dato : 21-05-03 15:00

Hej Linda!

Min ynste datter på næsten 4 var der ingen der så med øjnene åbne, før hun
var ca. 1 måned.

Hun sov igennem kun 1 uge gammel - og gerne 4-5 timer i træk om dagen i
starten. Og når hun lå på gulvet sammen med andre børn og pludselig blev
træt - ja, så lagde hun sigg blot til at sove...

I dag kan hun sagtens sove 2 timer om eftermiddagen for at gå i seng igen
kl. 19-20 og sove til næste morgen kl. 06.30!

Og hun er helt velfungerende i dag.

M.v.h.

Jeannette

Fra : ED

Dato : 21-05-03 16:10

> [...]
>
> Er der nogle med samme erfaring, eller som kan svare på om det er helt
> normalt, at børn i denne alder sover så meget????

Hej Linda. Du er bare rigtigt heldig. Det skal du slet ikke være i tvivl om.
Vi har selv problemer med at få vores datter på 10 måneder til at sove. Det
kan sagtens tage 1 times hyleri inden hun lægger sig. Og de skal helst
ligges i god tid INDEN de bliver overtrætte, for så begynder de nemlig at
blive helt hyperaktive "for at holde sig vågne". På et tidspunkt knækker
filmen så, og de bliver helt ulykkelige, formentlig fordi de ikke forstår
hvad træthed er for noget underligt noget.

Erik D

Fra : Hagman

Dato : 21-05-03 16:17

Skulle sige tak for min kone

Takker for de mange gode og venlige svar.

Med venlig hilsen,
Linda's mand