include og IIS4
Fra : Erling

Dato : 21-05-03 09:45

Hej gruppe

Hvordan er det nu lige man henviser til "parent directory" når man vil
include en fil i IIS4.
Kan man overhovedet ??

Altså tilsvarende dette i IIS5
<!--#include file="../file.asp"-->

Erling Sørensen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-05-03 10:53

Erling skrev:

> Hvordan er det nu lige man henviser til "parent directory" når
> man vil include en fil i IIS4.
> Kan man overhovedet ??

Jeg tror du er nødt til at bruge

   <!--#include virtual="<absolut stiangivelse>" -->
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Erling

Dato : 21-05-03 14:27

> Jeg tror du er nødt til at bruge
>
> <!--#include virtual="<absolut stiangivelse>" -->
> --

Jeg havde slået mig til tåls med at du jo nok havde ret (det har du jo så
tit)
Jeg havde også ændret alle mine henvisninger.

Men nu kører det alligevel som først ønsket.
Jeg skulle i anden anledning ind og justere i IIS4 consollen, og VUPTI, der
fandt jeg instillingen som gør at man kan bruge:
<!--#include file="../filnavn.asp"-->

Med venlig hilsen
Erling Sørensen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-05-03 14:43

Erling skrev:

> Jeg havde slået mig til tåls med at du jo nok havde ret

Pas på med det ;)

> Men nu kører det alligevel som først ønsket.
> Jeg skulle i anden anledning ind og justere i IIS4 consollen,
> og VUPTI, der fandt jeg instillingen som gør at man kan bruge:

Herligt. Hvad gjorde du?

Det er længe siden jeg har pillet ved IIS 4, så der var vist god
grund til at tage forbehold for mit oprindelige svar.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Erling

Dato : 21-05-03 14:55

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jc@dmf.dk> skrev i en meddelelse

> Herligt. Hvad gjorde du?

Properties -> Home Directory -> Configuration -> App. Options
Hak i "Enable Parent Paths"

Om det kan lade sig gøre uden de seneste SP ved jeg ikke.

Med venlig hilsen
Erling Sørensen