Fiskevideo i .mov-format til DVD ?
Fra : Hanne Hansen

Dato : 20-05-03 22:19

Er der et "computergeni", der kan hjælpe mig med, hvordan jeg kan "omkode"
et lille klip om fiskeri i .mov-format til brænding og afspilning på min
DVD-afspiller (har NERO) ? Hvilket (GRATIS) program skal jeg evt. bruge og
hvor kan jeg finde det ?

Hilsen

Hanne Hansen
hhoffice@mail.danbbs.dk

PS. Kan heller ikke se den på pc-skærmen i diverse "indbyggede" programmer.

Fra : Thomas

Dato : 21-05-03 07:17

dk.edb.videoredigering

Hilsen
Thomas

Fra : Jan Bachman

Dato : 21-05-03 07:44

> [...]
>DVD-afspiller (har NERO) ? Hvilket (GRATIS) program skal jeg evt. bruge og

Her er et par ideer til en to-trins omkodning:
http://www.divx-digest.com/software/mov2avi.html
http://www.doom9.org/mpg/avi2dvdr.htm

Knæk og brænd...

/Jan

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 21-05-03 07:56

"Hanne Hansen" <hhoffice@mail.danbbs.dk> wrote in message
> [...]
> DVD-afspiller (har NERO) ? Hvilket (GRATIS) program skal jeg evt. bruge og

Du mangler sikkert bare den rigtige video codec. Men mht. din DVD, så kan du
købe/downloade/fremskaffe en VCD/SVCD plug-in til nero .. så kan du brænde
alle formater over til lystig beskuelse i stuen.

/Jan