Nøjsom?
Fra : Zirfelt

Dato : 20-05-03 20:57

Hej igen.
Så kom mine Islændere alligevel til at gå i haven døgnet rundt. De tager det
græs utrolig roligt. Der er både tid til at hvile sig, lege, gå rundt og at
sove. Ikke ligesom de andre heste jeg har haft, som legede majetærsker når
de var på græs. Selvfølgelig holder jeg øje med min tykke hoppe, så hun ikke
ender med at blive meget for tyk igen.
I øvrigt driller hun mig stadig. Hendes mave ligner stadig at hun er i fol,
og den sidder tit i den ene side. Men der kommer stadig ingen føl.

--
Fortsat god og positiv Aloe Vera dag

Irene og Karsten Zirfelt
Løgstørvej 84
9600 Års
98 62 31 31
www.zirfelt.dk

Fra : taina

Dato : 21-05-03 00:04

"Zirfelt" <zirfelt@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> I øvrigt driller hun mig stadig. Hendes mave ligner stadig at hun er i
fol,
> og den sidder tit i den ene side. Men der kommer stadig ingen føl.

Vi har lige fået en lille føller for et par dage siden. Den kom over to
måneder efter, det var planen, så vi var begyndt at overveje om
1. Det mon var en elefant
2. Om den ville være færdigudvokset, når den kom ud, så den skulle rides
til, når den var 14 dage gammel.

Men nu er den altså kommet, og den ligner en helt almindelig føller. Så mon
der ikke er håb for din også?

mvh. tina

Fra : Zirfelt

Dato : 21-05-03 06:42

>1. Det mon var en elefant
> 2. Om den ville være færdigudvokset, når den kom ud, så den skulle rides
> til, når den var 14 dage gammel.
Lige mine tanker
Men det lyder da som om der også er håb for min. Så jeg fortsætter
naturligvis pat-træningen

Fra : Nina Svanholm

Dato : 22-05-03 09:30

Naboen til det sted hvor Jacques er opstaldet kom og fortalte mig at min
hest altså havde ligget og taget solbad med alle 4 stænger i vejret (og nej
det var ikke fordi han var syg) meget rart at vide at han godt kan finde ud
af at holde pauser i spiseriet. Nogen gange ligger de alle tre sammen og tar
en lur midt i det grønne

Venlig hilsen Nina Svanholm.